Prowadzenie blogów

Prowadzenie blogów

prowadznie blogów

Blog to doskonałe narzędzie, które pozwoli Ci wypromować biznes, brand i ofertę. Metodycznie prowadzony blog wypozycjonuje Twoją stronę i sprawi, że trafisz do szerszego grona odbiorców.

W ostatnim czasie blog stał się najpopularniejszym kanałem komunikacji z klientami wielu firm o bardzo szerokim spektrum działania. Jego duża moc sprawcza została zauważona i sukcesywnie wykorzystywana przez największych rynkowych graczy, dlaczego więc nie pójść ich śladem?

Prowadzenie blogów – dlaczego warto publikować dla swoich klientów?

Jak wspomniałem we wstępie, blog to potężne narzędzie. Publikując artykuły, najważniejsze jest zbudowanie relacji z czytelnikiem opartej na solidnych fundamentach. Oferując grupie odbiorców najwyższej jakości treści, jesteś w stanie sprawić, że zaczną regularnie zaglądać na Twojego bloga, szanować Twój brand, ufać mu i chętnie wchodzić z nim w interakcje, słowem – stworzysz intratną więź zaufania.

Do całej góry korzyści, jakie możesz osiągnąć przez blogowanie, możemy doliczyć również skuteczną promocję brandu i budowanie solidnego PR wśród branży – zarówno konkurencji, jak i odbiorców.

Jak nie prowadzić blogów? Elementarne błędy firmowych blogów

Złe blogowanie nie przyniesie Ci żadnych korzyści, a w ekstremalnych przypadkach możesz jedynie stracić potencjalnych klientów. Zabierając się do prowadzenia bloga, trzeba wiedzieć, jak to zrobić.

Podstawowymi błędami popełnianymi przy prowadzeni firmowych blogów są:

Brak spójności z wizerunkiem firmy, a tym samym prezentowanie rozbieżnych postaw i poglądów, co automatycznie wytwarza w odbiorcy treści podejrzliwość i nieufność – skoro firma raz pisze tak, raz tak, a w opisie produktu jest napisane jeszcze inaczej, czy w takim przypadku jest ona godna zaufania?

Niesystematyczność to najczęstsza przyczyna naturalnej śmierci blogów. Żeby przekonać do siebie odbiorców, móc skutecznie pozycjonować bloga i brand, a także budować wizerunek solidnej firmy, regularne publikacje na blogu są niezbędne.

Nie ma nic gorszego niż artykuły tworzone w niechlujny, nieatrakcyjny i pozbawiony polotu sposób. Nawet najciekawszy temat można łatwo uśmiercić i sprawić, że przebrnięcie przez artykuł będzie dla czytelnika katorgą, której z przyjemnością sobie odmówi – uwaga: właśnie stracono potencjalnego klienta.

Prowadzenie blogów – dlaczego tego nie outsourcingować?

Outsourcing to nic innego, jak zlecenie innemu podmiotowi wykonywania prac, które mogą zostać zrealizowane zdalnie. Wiele firm prowadzi swoje blogi, jednak wiesz, kto najczęściej je pisze? Osoby takie jak ja.

Oferuję Ci pomoc przy prowadzeniu bloga, dzięki któremu nie tylko zadbasz o swój wizerunek, ale również realnie podniesiesz współczynnik konwersji i ruch na swojej stronie lub w sklepie internetowym.

Pisanie bloga wymaga czasu, chęci i zacięcia. Jeżeli pod naporem codziennych obowiązków brakuje Ci czasu na solidne i regularne publikowanie artykułów na blogu, warto pomyśleć o zleceniu tego zadania komuś innemu. Dlaczego miałbyś to zrobić?

Outsourcing prowadzenia bloga to:

  • oszczędność czasu – nie musisz sam borykać się z problemem;

  • mierzalne efekty – dostajesz dokładnie to, czego oczekujesz;

  • mentoring – fachowe wsparcie przy tworzeniu treści;

  • najwyższa jakość – artykuły całkowicie poprawne zarówno językowo, jak i merytorycznie;

  • skuteczne działanie – blog ma na siebie pracować, wobec tego tworzę artykuły, które przekonują. Opieram je o metodykę języka korzyści, skutecznie wplatam techniki SEM i SEO, a przede wszystkim sprawiam, że czytelnik (potencjalny klient) ufa Twojemu blogowi.

Zapraszam Cię do współpracy – poprowadzę Twój blog ku chwale

No, może nie dosłownie. W każdym razie oferuję Tobie i Twojej firmie pomoc. Zawodowo zajmuję się prowadzeniem firmowych blogów, które zarabiają na siebie. Dobieram odpowiednią strategię działania i metodycznie się jej trzymam. Stawiając na moje usługi, masz pewność, że blog prowadzony jest w rzetelny sposób, a także zawiera w sobie wszystkie ważne składniki podnoszące jego atrakcyjność – przede wszystkim dla odbiorcy, ale również dla robotów wyszukiwarki. Zapraszam do kontaktu.