Aktywny profil firmowy na Facebooku to sposób nie tylko na promowanie działalności, pozyskiwanie nowych klientów czy kreowanie wizerunku firmy. To także kanał, dzięki któremu możesz utrzymywać bieżące relacje z obecnymi klientami. Wzmocnisz w ten sposób ich przywiązanie do Twojej marki.

Prowadzenie Facebooka rządzi się swoimi prawami. W grę wchodzi zarówno regularna publikacja postów, jak i sprawne odpowiadanie na komentarze Klientów. 

Chcesz, aby Twój kanał w mediach społecznościowych był prowadzony profesjonalnie? Nie masz czasu samodzielnie się tym zająć?

Kompleksowa obsługa firmowego FB

Nie traktuj mediów społecznościowych po macoszemu. To wartościowy kanał komunikacji z klientami. Aktywny profil w mediach społecznościowych przełoży się na realne zyski dla Twojej firmy. Oczywiście pod warunkiem, że zostanie poprowadzony z głową. Jeden post na miesiąc nie wystarczy, aby zostać socjal media ninja. 

Zależy Ci na tym, aby maksymalnie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych? Zadbaj o kompleksową obsługę strony firmowej na FB. Nie masz na to czasu? Dobrze się składa – od tego jesteśmy my! Kowale Treści wykują dla Ciebie solidny content na FB.

Czym się zajmiemy?

  • Zaplanujemy strategię komunikacji z klientem. 
  • Określimy optymalną częstotliwość publikacji postów.
  • Stworzymy posty z uwzględnieniem Twoich celów biznesowych.

Kompleksowo zaopiekujemy się Twoim profilem w social mediach. Zadbamy o to, aby wywołać u odbiorców określone reakcje. Zbudujemy fanpage od zera lub zwiększymy widoczność już istniejącej strony.

teksty sprzedażowe

Co zyskasz dzięki aktywności w mediach społecznościowych?

Jest kilka platform społecznościowych, które mogą okazać się skutecznym narzędziem promocyjnym firmy. Największym portalem jest Facebook i to właśnie od niego zacznij swoją przygodę z podbojem social mediów. 

Wiesz, co jest najlepsze w mediach społecznościowych? Nie musisz szukać klientów, czy przekonywać ich do tego, aby założyli własny profil, by śledzić informacje o Twojej firmie. Facebook’owa społeczność to już prawie połowa Polaków! I wcale to nie są tylko ludzie młodzi. Konta w portalu zakładają osoby w różnym wieku, posiadające rozmaite zainteresowania. 

Prowadzenie Facebooka firmowego to szereg korzyści.

  • Zyskasz dodatkowy kanał do prowadzenia komunikacji z klientami.
  • Trafisz z firmową ofertą do nowych odbiorców.
  • Wykreujesz wizerunek firmy otwartej na opinię klientów.
  • Wypracujesz długofalowe relacje z konsumentami.
  • Dowiesz się, kim są osoby zainteresowane Twoimi produktami/usługami.
  • Poprawisz skuteczność działań promocyjnych w sieci.

Firmowa strona na Facebooku to także dostęp do statystyk. Dowiesz się z nich m.in. tego, do ilu odbiorców docierają Twoje posty. Z łatwością zweryfikujesz efektywność prowadzonych działań marketingowych i przekonasz się, że jest to inwestycja o wysokiej stopie zwrotu.

Stworzymy Ci posty, które będą sprzedawać!

O czym musisz pamiętać, prowadząc Facebooka?

O efektywnym prowadzeniu Facebooka można mówić dopiero wówczas, gdy publikowane posty zbliżają Cię do osiągnięcia celu biznesowego, jaki postawisz przed tym kanałem marketingowym. Jak zwiększyć skuteczność prowadzonych działań? Zastosuj się do kilku podstawowych zasad.

Strategia komunikacji z klientami

Po pierwsze – przemyślana strategia. Wrzucanie postów o losowej tematyce czy spamowanie odbiorców treściami bez wartościowego przekazu to najlepszy sposób na zmniejszenie widoczności Twojego profilu w social mediach. A nie na tym Ci zależy, prawda?

Określ, jaki jest biznesowy cel Twoich działań w sieci. Stawiasz przede wszystkim na posty informacyjne/edukacyjne, kreujące ekspercki wizerunek Twojej firmy? A może chcesz promować konkretne produkty ze swojej oferty? Prowadzenie profilu na Facebooku daje wiele możliwości. Jednak wszelkie działania powinny być zaplanowane i realizowane zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Tak, praca koncepcyjna to nieodzowny element każdej skutecznej kampanii marketingowej.

Liczy się jakość postów, nie ich ilość

Po drugie – postaw na wysoką jakość publikowanych postów. Grono osób obserwujących Twój firmowy profil na FB nie zwiększy się od masowej publikacji treści kiepskiej jakości. Chcesz, aby posty były lajkowane i udostępniane dalej? Musisz przyciągnąć uwagę czytelnika. 

A jak to zrobić? Zaoferuj mu coś więcej, niż Twoja konkurencja.

Więcej zyskasz, gdy zmniejszysz ilość wrzucanych postów na rzecz ich jakości. Nie zapominaj jednak o systematyczności publikacji. Dodawaj posty regularnie, w podobnych odstępach czasu. Oczywiście, możesz zrobić wyjątek, gdy np. zbliżają się święta i chcesz złożyć życzenia swoim klientom. Bądź elastyczny, jednak przestrzegaj ustalonych reguł. 

Pamiętaj o warstwie graficznej postów na FB

Po trzecie – zachowaj spójność komunikacji wizualnej. Owszem, treść komunikatu jest bramą do serca klientów, jednak szata graficzna to klucz, który pozwala tę bramę otworzyć. Tworzenie spójnego przekazu pozwoli na to, aby w umysłach czytelników zakorzenił się obraz Twojej marki. Zadbaj nie tylko o kolorystykę nawiązującą do elementów identyfikacyjnych firmy, lecz także o to, aby każdy z publikowanych postów stanowił element większej całości. W ten sposób zaprowadzisz na swoim fanpage’u ład i harmonię. 

skuteczne treści

Profil na Facebooku dla małych i dużych firm

Już dawno minęły te czasy, w których prowadzenie Facebooka było uznawane za fanaberię korporacji wychodzących poza utarte ścieżki marketingu. Aktywność w mediach społecznościowych to uniwersalny sposób na to, abyś dotarł z firmową ofertą do potencjalnych klientów. I nie ma większego znaczenia, czy prowadzisz działalność handlową, czy usługową. Warunek jest tylko jeden – grupa docelowa, do której kierujesz swoje produkty lub usługi, musi korzystać z mediów społecznościowych. 

Facebook jest popularniejszy, niż Ci się wydaje. Swoje konto na tym portalu ma już blisko połowa Polaków. 

Kampanie płatne na Facebooku a ruch organiczny

Cel biznesowy możesz osiągnąć na dwa sposoby – wzmacniając ruch organiczny lub korzystając z kampanii płatnych na Facebooku. Optymalny efekt osiągniesz, prowadząc te działania równolegle.

Ruch organiczny

Liczbę obserwujących profil, zasięg i zaangażowanie użytkowników przekładające się na większy ruch w witrynie (a co za tym idzie, na wartościowe leady), możesz zwiększać poprzez działania nakierowane na ruch organiczny. To nic innego, jak publikacja wartościowych postów, prowadzenia transmisji live czy organizowanie konkursów.

Kampanie płatne na Facebooku

Drugim źródłem mocy są kampanie płatne na Facebooku. To nieocenione wsparcie, wzmacniające strategię działań organicznych. Taka forma reklamy przyniesie Ci realny zysk, oczywiście jeśli zostanie odpowiednio skonfigurowana. 

Niezwykle istotną kwestią jest odpowiednie stargetowanie reklam, w taki sposób, aby dotarły one wyłącznie do osób z określonej przez Ciebie grupy docelowej. Możesz określić takie parametry jak lokalizację odbiorców, ich wiek, płeć czy język, jakim się posługują.

Wśród zalet kampanii płatnych na Facebooku wymienić można m.in. samodzielnie ustalanie budżetu reklamowego – zarówno całkowitego, jak i dziennego, decydowanie o harmonogramie wyświetlania reklam, czy możliwość analizy skuteczności kampanii na podstawie szczegółowych statystyk. 

Czy warto samodzielnie prowadzić Facebooka firmowego?

Zastanawiasz się, ile za prowadzenie Facebooka firmowego weźmie agencja? Czy nie lepiej, w ramach oszczędności, zdecydować się na samodzielne zarządzanie profilem na Facebooku? 

Wciąż zaskakująco wielu przedsiębiorców, którzy troszczą się o swój biznes na różnych płaszczyznach działalności, zlecając np. stworzenie strony internetowej koderowi, decyduje się na prowadzenie profilu na Facebooku na własną rękę. Jest to zadanie czasochłonne. Wymaga wiedzy z obszaru marketingu, sprawnego działania, a także doświadczenia w kreowaniu przekazu dostosowanego do profilu odbiorców.

Efektywne zarządzanie profilem na Facebooku znacznie różni się od prowadzenia profilu prywatnego. Początkowo może wydawać Ci się, że jest to fajna przygoda, która nie wymaga zbyt wielkiego zaangażowania. Przecież każdy potrafi wstawić post, czy stworzyć grafikę, korzystając z darmowych narzędzi. Owszem, jednak czy Twoje działania w tym obszarze będą skuteczne – zweryfikuje czas. 

A w biznesie, jak wszyscy doskonale wiemy, CZAS to PIENIĄDZ. Zdanie może i wyświechtane, jednak pomyśl przez chwilę, ile spraw byś załatwił, gdybyś nie musiał obmyślać i wdrażać w życie strategii marketingowej na FB?

  • Na ile maili od klientów mógłbyś odpisać?
  • Ile ofert sprzedażowych mógłbyś stworzyć?
  • Ile transakcji dopiąłbyś na ostatni guzik?

Zamiast główkować nad tematyką kolejnego postu, zajmij się tym, co wychodzi Ci najlepiej – zarządzaniem własną firmą, a kompleksową obsługę profilu na Facebooku zostaw nam!

marcin-cichocki-sign
marcin-cichocki-black

Dlaczego powinieneś zaufać Kowalom Treści?

Kompleksowo zadbamy o stronę Twojej firmy na FB. Wiemy, jak kreować spersonalizowany przekaz, aby dotarł do odbiorców w określonej grupie docelowej. Posiadamy doświadczenie, które pozwala nam tworzyć skuteczne komunikaty przekładające się na zwiększenie zaangażowania społeczności social mediów. 

Stworzymy dla Ciebie:

  • posty sprzedażowe – przy ich pomocy wypromujesz konkretne usługi i produkty ze swojej oferty, 
  • posty informacyjne – sprawdzą się m.in., gdy chcesz poinformować klientów o ważnym wydarzeniu, w którym bierze udział Twoja firma (np. targi, konferencje branżowe), 
  • posty poradnikowe/edukacyjne – dzięki nim wykreujesz ekspercki wizerunek swojej marki.
Chcesz wiedzieć, ile kosztuje prowadzenie Facebooka firmowego? Cennik znajdziesz na naszej stronie!

Zleć nam prowadzenie Facebooka i zwiększ widoczność profilu 

Wiesz już, co możesz, zyskać decydując się na prowadzenie firmowego Facebooka. Wiesz też, w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc. Pora na konkretne działania! Służymy wiedzą, doświadczeniem i pełnym zaangażowaniem w Tworzenie contentu, że mucha nie siada! Jeśli masz jakiekolwiek pytania – napisz do nas. Jesteśmy tu po to, aby stworzyć treści, które przyciągną uwagę użytkowników FB i zaangażują ich do konkretnego działania!