Zastanawiasz się, czy warto skorzystać z usług agencji copywriterskiej? A może lepiej wybrać freelancera? Sprawdź, jaki rodzaj współpracy okaże się lepszym rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego biznesu.

Czym się zajmuje i jak działa agencja copywriterska?

Agencja copywriterska łączy copywriterów z klientami zlecającymi usługi copywritingu – m.in.: opisy produktów, teksty SEO, artykuły blogowe czy treści reklamowe i sprzedażowe. Rolą agencji copywriterskiej jest dbanie o maksymalną jakość realizowanych zleceń copywriterskich oraz o przejrzystość i komfort współpracy między copywriterami i klientami.

W agencji copywriterskiej pracują wyłącznie doświadczeni i fachowi copywriterzy, którzy są w stanie realizować każdy rodzaj zleceń. Co więcej, przed dostarczeniem zamówienia klientowi treści przechodzą podwójną weryfikację, która odbywa się po stronie zarówno copywritera, jak i redaktora pełniącego funkcję kontrolera jakości.

Copywriterzy realizujący usługi copywriterskie z ramienia agencji otrzymują odpowiednie wytyczne i trzymają się ustalonych procedur, które umożliwiają zachowanie najwyższej jakości tworzonych treści. Nasza agencja copywriterska przykłada dużą uwagę do tego, aby zamawiane u nas teksty wykonywane były zgodnie z aktualnymi rekomendacjami SEO i trendami marketingowymi.

daj sie zauwazyc klientom

Zalety i wady współpracy z agencją copywriterską

Istnieje sporo zalet, które przemawiają za nawiązaniem współpracy z agencją oferującą usługi copywriterskie. W pierwszej kolejności warto wymienić jakość treści. Teksty w naszej agencji weryfikowane są dwuetapowo, co całkowicie eliminuje ryzyko popełnienia błędu merytorycznego czy językowego.

Co więcej, nasza agencja jest w pełni legalną firmą copywriterską o pewnej i ugruntowanej historii oraz zakresie działania. Dzięki temu nasi klienci nie muszą obawiać się, że nawiążą współpracę z niepewnym i nierzetelnym podmiotem.

W ramach współpracy zawsze podpisujemy umowy przekazujące majątkowe prawa autorskie do treści, które dokładnie regulują zakres naszej współpracy – w tym terminy dostarczenia treści, ewentualną liczbę i terminy wykonania poprawek, jak również wskazują formy komunikacji. Poza tym działamy zgodnie z rozporządzeniem RODO, rzetelnie informując i podpisując umowy w zakresie przetwarzania danych osobowych naszych klientów.

szukasz copywritera kuźnia treści

Dlaczego jeszcze warto współpracować z agencją copywriterską? Mamy duże moce przerobowe, które pozwalają nam realizować zlecenia w możliwie krótkim czasie. Współpracujemy z wieloma firmami działającymi w niemal każdym sektorze gospodarczym, dzięki czemu znamy specyfikę i terminologię wykorzystywaną w niemal każdej branży.

Choć w naszej agencji pracują wyłącznie profesjonalni copywriterzy z wieloletnim stażem, to nieustannie motywuje nas głód wiedzy i chęć rozwoju w zakresie copywritingu i content marketingu. Dzięki temu jesteśmy pewni, że treści, które wychodzą spod naszego pióra, spełniają aktualne normy i trendy w zakresie nowych mediów, marketingu i SEO.

A co z wadami? Mógłbym napisać, że współpraca z agencjami copywriterskimi nie jest nimi obarczona. Niemniej byłoby to nieprawdą. Jeżeli planujesz zatrudnić agencję copywriterską, musisz pamiętać, że agencje pobierają większe wynagrodzenie względem freelance copywriterów (choć nie jest to regułą), a współpraca opiera się na wypracowanych przez agencję zasadach i procedurach.

Współpracować z agencją copywriterską czy bezpośrednio z copywriterem?

To zależy. Współpraca z rzetelnym copywriterem o udokumentowanym portfolio to świetne wyjście, gdy chcesz zlecić treści z konkretnej branży, w której dany copywriter się specjalizuje. Pamiętaj jednak, że niemal każdy lepszy copywriter jest na tyle rozchwytywany przez agencje digitalowe i stałych indywidualnych klientów, że zwyczajnie ma ograniczone moce przerobowe, a przez to może zaproponować Ci o wiele odleglejsze terminy realizacji niż agencja copywriterska zrzeszająca kilkunastu copywriterów.

Jeżeli poszukujesz firmy copywriterskiej, której możesz zaufać i zlecać treści z najróżniejszych branż – postaw na agencję. Dostarczy Ci ona wysokiej jakości treści możliwie szybko i zgodnie ze sztuką copywritingu. Pamiętaj również, że w naszej agencji copywriterskiej nad Twoim zleceniem pracuje nie tylko copywriter, ale również redaktor weryfikujący jakość tekstu.

Szukasz sprawdzonej agencji copywriteskiej? Skontaktuj się z nami!

kreujemy treści, które sprzedają

Przeczytaj również: