Dlaczego Twoja firma powinna zatrudnić dobrego copywritera? Decyzja ta może okazać się świetną inwestycją w PR marki, a także procentować w postaci efektywniejszego generowania leadów w kampaniach marketingowych.

Czas to pieniądz, pieniądz to czas

Zlecając tworzenie treści profesjonalnemu copywriterowi, zyskujesz podwójnie. Po pierwsze oszczędzasz mnóstwo czasu, który przeznaczyłbyś na samodzielnie tworzenie tekstów. Po drugie możesz publikować wysokojakościowy content, który pozwolić Ci wygenerować większy ruch w witrynie czy sklepie internetowym.

Poza tym dobry content zadba o wizerunek marki oraz skutecznie dotrze do Twojej docelowej grupy odbiorców, tym samym wielokanałowo napędzając sprzedaż.

Copywriter napisze wszystko, czego potrzebujesz

Decydując się na usługi copywriterskie, warto postawić na jednego specjalistę, który całościowo ogarnie Ci media społecznościowe, artykuły sponsorowane na portale zewnętrzne oraz treści zapleczowe i teksty SEO.

Współpraca z jednym copywriterem sprawi, że nie będziesz musiał kilkukrotnie tłumaczyć specyfiki swojego biznesu ani wdrażać autorów treści w poszczególne wymagania dotyczące publikowanego contentu. Działając z jedną osobą, minimalizujesz również problem z przepływem informacji oraz upraszczasz komunikaty.

Zatrudniasz osobę z doświadczeniem i wiedzą

Dobry copywriter służy Ci nie tylko świetnym warsztatem i umiejętnością sprawnego przekazywania często zawiłych kwestii w prostych i jasnych komunikatach. Dobry copywriter to przede wszystkim osoba, która może doradzić Twojej marce pod względem wizerunkowym i komunikacyjnym. Nierzadko zdarzało mi się, że dzięki moim rekomendacjom klienci uzyskiwali naprawdę świetne wyniki sprzedażowe i pięli się w googlowskim SERP-ie.

Pamiętaj, że doświadczony copywriter pracował do tej pory z wieloma brandami i firmami – nierzadko również z przedsiębiorstwami działającymi w Twojej branży. Dlatego też tym bardziej warto skorzystać z jego wiedzy.

Twój prywatny specjalista od sprzedaży i marketingu

Jeżeli jesteś mocno związany z własną firmą oraz produktami lub usługami, które oferuje, zapewne nigdy nie będziesz w pełni obiektywny pod względem wartości, jaką zapewniasz swoim klientom. Dlatego też raczej nie będziesz w stanie spojrzeć na swoją ofertę z perspektywy, z jakiej patrzy na nią klient.

W tym kontekście również warto zaufać dobremu copywriterowi, który wydobędzie z Twojego produktu lub usługi czystą esencję korzyści i następnie przedstawi je Twoim odbiorcom w sposób, któremu nie będą w stanie się oprzeć.

Pamiętaj: „Klient nie chce kupić młotka, on chce wbić gwóźdź”.

Gotów, by zatrudnić solidnego copywritera?

Nie zwlekaj i zainwestuj w treści już dziś!

Kuźnia Treści copywriting