Blog

To tutaj dzielimy się swoją wiedzą o copywritingu i content marketingu.

Dlaczego warto zatrudnić dobrego copywritera?

Dlaczego warto zatrudnić dobrego copywritera?

Dlaczego Twoja firma powinna zatrudnić dobrego copywritera? Decyzja ta może okazać się świetną inwestycją w PR marki, a także procentować w postaci efektywniejszego generowania leadów w kampaniach marketingowych. Czas to pieniądz, pieniądz to czas Zlecając tworzenie...

Pisanie głosowe, czyli jak ułatwić sobie pracę copywritera

Pisanie głosowe, czyli jak ułatwić sobie pracę copywritera

Pisanie głosowe to całkiem użyteczna funkcja. Przekonałem się o tym, gdy próbowałem pracować z ręką w gipsie. Funkcja pisania głosowego pozwala na o wiele szybsze tworzenie tekstów oraz znacząco odciąża nadgarstki i palce. Dlatego też warto pomyśleć o wprowadzeniu jej...

Recykling treści – wielokrotnie wykorzystuj ten sam content

Recykling treści – wielokrotnie wykorzystuj ten sam content

Blog i media społecznościowe to prawdziwe studnie bez dna. Chcąc realizować efektywną kampanię content marketingową, należy regularnie zasilać je kolejnymi wartościowymi treściami. Jednak w pewnym momencie kończą się nam pomysły na unikalne teksty. Rozwiązaniem takiej...

Research: gdzie copywriter powinien szukać informacji do tekstów?

Research: gdzie copywriter powinien szukać informacji do tekstów?

XXI wiek to czas, kiedy informacja przestała być wartością. Często możesz mieć problem z przebrnięciem przez setki błędnych informacji bez znaczenia, dlatego musisz mieć się na baczności i korzystać jedynie z pewnych źródeł. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie masz...

Nie wiesz, co chcesz robić w życiu? Popracuj jako copywriter!

Nie wiesz, co chcesz robić w życiu? Popracuj jako copywriter!

Nawet jeśli nie wiążesz swojej przyszłości z pracą copywritera, zdecydowanie powinieneś popracować w tym zawodzie. Dzięki temu zetkniesz się z najróżniejszymi branżami i dziedzinami, które mogą Cię zainspirować i nakłonić do wybrania własnej ścieżki lub ponownego...

Subskrybuj nas

Solidna dawka aktualnej wiedzy o copywritingu, content marketingu na wyciągnięcie myszki. Sięgniesz?