Kim jest copywriter bez specjalizacji? Wyspecjalizuj się!

Kim jest copywriter?

Kim jest copywriter? Internetowym nagabywaczem, wróżką, szarlatanem? Gimnazjalistą liczącym na łatwy zarobek? Porządny copywriter z prawdziwego zdarzenia zgrabnie oplatając słowami czytelników, wnika do umysłów i podświadomości, tworzy skojarzenia myślowe, generując prawdziwą burzę synaps i rumor wśród neuronów. Oddziałuje na uczucia i emocje. Buduje napięcie i przebija tę bańkę w odpowiednim momencie, byś nagle ocknął się […]

Czytaj więcej


Jak pisać teksty pozycjonujące, które pokocha Google i użytkownicy?

teksty pozycjonujące SEO

Teksty pozycjonujące tworzone pod kątem solidnego White Hat SEO, będące jednocześnie bogate w merytoryczne treści, pisane zgodnie z zasadami Content Marketingu i przyjazne w odbiorze dla docelowej persony, stanowią pewien stopień wyrafinowanej sztuki copywriterskiej i mogą być wyznacznikiem jakości warsztatu i wachlarza możliwości copywritera. Czy teksty pozycjonujące SEO muszą zawiewać z daleka sztuczną i wyżyłowaną […]

Czytaj więcej


Copywriter techniczny – kto to i jak wygląda jego praca?

praca copywritera technicznego

Jak pisałem w poprzednim wpisie, zapotrzebowanie na usługi, które zapewnia copywriter techniczny rośnie z dnia na dzień. Może być to dyktowane upowszechnianiem się działań content marketingowych w bardziej niszowych branżach. Nietypowe branże, w których całą konkurencję można wyliczyć na palcach jednej dłoni, jeszcze kilka lat temu nie potrzebowały pozycjonowania, czy strony internetowej, a o blogu, […]

Czytaj więcej


Copywriter techniczny prawdę Ci powie

jak pracuje copywriter

Zrozumieć pracę copywritera jest łatwo – powie każdy copywriter. Dla zleceniodawców czy początkujących osób planujących związać się z branżą zagadnienie może być jednak zawikłane i nieprzejrzyste. W tym tekście staram sie rozwiać Twoje wątpliwości co do tego, kim jest internetowy pisarz, co robi, w jaki sposób, a także co predysponuje go do wykonywania tego zawodu. […]

Czytaj więcej


BHP Copywritera – jak pracuje copywriter chcący być zdrowym i wydajnym?

jak pracuje copywriter - bhp

Gdy spojrzysz przed siebie, widzisz ekran komputera, klawiaturę, wystającą zza nich ścianę lub kawałek biurka. W tle gra cicho muzyka, skupiasz się na tekście i bębnisz w klawisze palcami. Wszystko co Cię otacza, ten mały, domowy ekosystem – jest środowiskiem, w którym tworzysz. Jak pracuje copywriter? Mogę Ci opowiedzieć. Pamiętaj jednak, że to tylko mój […]

Czytaj więcej


Copywriterski warsztat cz. I – Aplikacje i programy

warsztat copywritera

Dobrego warsztatu językowego i złotych słów spływających z palców na klawiaturę nie można zastąpić maszynami. Wtedy praca copywritera byłaby niepotrzebna, a sami copy do końca swych dni nie wyszliby z piwnicy, popijając w samotności drinki z łez i rozpaczy. Na szczęście mechanizacja nie postąpiła aż tak do przodu i kreatywne podejście do tematu pisania oraz […]

Czytaj więcej


Minusy pracy copywritera, czego unikać na początku przygody z copywritingiem?

kuzniatresci minusy pracy copywritera

Praca copywritera nie wymaga wiele poświęcenia. Z reguły wykonują ją ludzie prości i pozbawieni wyobraźni. Dla człowieka zajętego życiowo wszelkiej maści imprezami, spotkaniami ze znajomymi, człowieka o twarzy poznaczonej kacem i zmarszczeniem czoła w wiecznym pytaniu „Co?” – copywriting będzie doskonałym sposobem zarabiania lekkiej kasy. […]

Czytaj więcej


Poznaj plusy pracy copywritera

dlaczego warto zostać copywriterem

„Jestem Freelancerem” – to jedna z tych fraz, które budzą ogólną wesołość gawiedzi. Stoi gdzieś pomiędzy „Skończyłem filologię polską i pracuję w Maku”, a „Kasa w Biedronce moim szczytem marzeń”. Czy słusznie? Pokutuje przekonanie, że Freelancer to przegryw życiowy, który łapie się w życiu wszystkiego, co teoretycznie oferuje łatwą kasę, a w rzeczywistości figa z […]

Czytaj więcej