zoya fashion case study

Z 290 do 417

wzrost fraz kluczowych w TOP 3

Z 813 do 1031

wzrost fraz kluczowych w TOP 10

Z 1347 do 1647

wzrost fraz kluczowych w TOP 20

Z 31 998 do 34 183

wzrost ruchu organicznego

Zwiększyliśmy sprzedaż słowem!

  1. Cele

    – Zwiększenie ruchu organicznego, który przełoży się na wzrost zamówień w sklepie.
    – Poprawa wizerunku marki dzięki wysokiej jakości publikacjom blogowym.

  2. Wyzwania

    – Dotarcie do klientów znajdujących się w górze lejka sprzedażowego.
    – Skuteczna promocja oferty klienta za pomocą treści blogowych.

  3. Efekty

    – Wzrost fraz kluczowych w TOP 3 z 290 do 417.
    – Wzrost fraz kluczowych w TOP 10 z 813 do 1031.
    – Wzrost fraz kluczowych w TOP 20 z 1347 do 1647.
    – Wzrost ruchu z 31 998 do 34 183.

Problem

Marka Zoya Fashion zgłosiła się do nas z zapytaniem o kompleksowe prowadzenie firmowego bloga. Klient chciał całkowicie zawierzyć nam cały proces publikacji – od analizy i doboru fraz, przez propozycje tematów, tworzenie treści oraz jej publikację.

Celem treści miało być zwiększenie widoczności organicznej sklepu klienta w wynikach wyszukiwania na pożądane frazy kluczowe, co miało przełożyć się na wzrost sprzedaży z tego kanału dotarcia do klientów docelowych.

Rozwiązanie

Wykonaliśmy audyt dotychczasowych treści oraz dobraliśmy frazy kluczowe o największym potencjale zakupowym. Zaproponowaliśmy zakres publikacji oraz rozpoczęliśmy regularne publikowanie 6 wpisów blogowych w miesiącu.

Efekty

Już po pierwszym miesiącu udało się nam zwiększyć liczbę pożądanych fraz w TOP 10 z 813 do 903. W kolejnych miesiącach liczba fraz wzrosła do 1003. Liczba fraz w TOP 3 w ciągu 3 miesięcy współpracy wzrosła z 290 do 417, czyli niemal o 50%! Miesięczny ruch w witrynie wzrósł o ponad 2000 UU.

Opinia klienta

Obsługa bloga realizowana przez Kuźnię Treści przyniosła nam znaczący wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przełożyło się na zwiększenie liczby leadów oraz liczby konwersji.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kowalami Treści i serdecznie rekomendujemy Kuźnię Treści jako rzetelną agencję contentową.

 
Paweł Jozajtis / Prezes Zarządu ZOYA GROUP SP. Z O.O.