Zakres prac:
  • Analiza rynku i specyfiki docelowej grupy odbiorc贸w
  • Stworzenie nazwy marki i produktu
  • Opracowanie komunikacji marki
  • Opracowanie identyfikacji wizualnej marki
  • Wykonanie projektu sklepu internetowego
  • Za艂o偶enie profili i rozpocz臋cie komunikacji w SM
  • Wykonanie materia艂贸w graficznych i wizualizacji
  • Opracowanie strategii content marketingowej
  • Uruchomienie bloga

Stworzyli艣my ca艂膮 mark臋 od A do Z 鈥 od analizy rynku i person, przez nazw臋 i logo brandu, a偶 po projekt strony WWW i pe艂n膮 identyfikacj臋 wizualn膮. Uruchomili艣my r贸wnie偶 kana艂y w mediach spo艂eczno艣ciowych i opublikowali艣my pierwsze wpisy na blogu. W ramach lead magnetu w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie wykonali艣my e-booka edukacyjnego, kt贸ry by艂 wykorzystywany do budowania 艣wiadomo艣ci marki. Zaprojektowali艣my r贸wnie偶 opakowanie i etykiety produktu.

posty na fb

Empatyczna marka dla pragmatycznych ludzi

Naszym zadaniem by艂o kompleksowe zaprojektowanie i stworzenie marki naturalnych suplement贸w na bazie grzyb贸w i ro艣lin adaptogennych. Identyfikacja wizualna mia艂a 艂膮czy膰 szama艅skie i naturalistyczne motywy z nowoczesnym i pragmatycznym designem.

Sama marka targetowana by艂a do 3 starannie zdefiniowanych protoperson:

  • os贸b na stanowiskach kierowniczych: CEO, dyrektor贸w, manager贸w;
  • os贸b wykonuj膮cych specjalistyczne zawody: ksi臋gowych, programist贸w czy projektant贸w;
  • os贸b wykonuj膮cych kreatywne zawody: grafik贸w, copywriter贸w, tw贸rc贸w contentu.

Postawili艣my na empatyczn膮 i przyjacielsk膮 komunikacj臋 opart膮 na komunikatach skracaj膮cych dystans, zwi臋kszaj膮cych poczucie bezpiecze艅stwa, redukuj膮cych niepewno艣膰 oraz informuj膮cych w zrozumia艂y spos贸b o korzy艣ciach wynikaj膮cych z naturalnej suplementacji produktem marki.

MykologIQ 鈥 dlaczego akurat taka nazwa?

Marka MykologIQ powsta艂a z po艂膮czenia fraz:

  • 鈥渕yko鈥 鈥 pierwszy cz艂on wyra偶e艅 wskazuj膮cy na zwi膮zek znaczeniowy z grzybami;
  • 鈥渓ogIQ鈥 鈥 w tym cz艂onie kryj膮 si臋 3 zabiegi namingowe. 鈥淟ogiq鈥 kojarzy si臋 z logik膮, niemniej zapis logIQ z dwiema ostatnimi du偶ymi literami jasno wskazuje dodatkowy skr贸t IQ zawarty we frazie 鈥渓ogiq鈥. Jednocze艣nie taki zapis przywodzi na my艣l zapis funkcji matematycznej logarytmu z IQ.
logo mykologiq
etykieta suplementu

艁膮cz膮c frazy 鈥渕yko鈥 i 鈥渓ogIQ鈥 uzyskali艣my nazw臋, kt贸ra:

  • jest 鈥渇antazyjna鈥 wedle wymog贸w Urz臋du Patentowego. Tym samym nazwa jest 艂atwa do zastrze偶enia zar贸wno w formie znaku s艂ownego, jak i znaku s艂owno-graficznego;
  • jest w 100% unikalna;
  • ma woln膮 domen臋 .pl, .com i inne;
  • nie jest powi膮zana z 偶adnym patentem ani w艂asno艣ci膮 intelektualn膮 na terenie EU;
  • od razu przywodzi na my艣l grzyby i logik臋, wskazuj膮c g艂贸wn膮 UVP marki, jak i jej flagowy produkt 鈥 Mind Nectar. T臋 nazw臋 r贸wnie偶 wykreowali艣my.

Identyfikacja wizualna 艂膮cz膮ca naturalizm z futuryzmem

Podczas tworzenia identyfikacji wizualnej marki skupili艣my si臋 na 2 za艂o偶eniach:

  • identyfikacja oraz wszelkie materia艂y wizualne maj膮 si臋 w znacz膮cy spos贸b wyr贸偶nia膰 na tle innych e-commerce鈥櫭硍;
  • design ma nawi膮zywa膰 do nowoczesno艣ci, cyber i myko pattern贸w oraz by膰 stworzony w naturalnych kolorach ro艣lin, ziemi i grzyb贸w.

W projekcie przemycili艣my wi臋c elementy 艣cie偶ek drukowanych, odciski grzyb贸w, ikony oraz wektory i kontury grzyb贸w i ro艣lin wchodz膮cych w sk艂ad produktu marki. Kolorystyka jest stonowana, pastelowa i zbie偶na z kolorami wyst臋puj膮cymi w naturze.

Zdecydowali艣my si臋 na wyb贸r czytelnej czcionki 艂atwej w skanowaniu. Font jest dodatkowo odpowiednio wi臋kszy, co u艂atwia przyswajanie komunikat贸w zar贸wno na urz膮dzeniach mobilnych, jak i desktopach.

tre艣膰 na www
Screen headera ze strony WWW mykologiq.com
projekt opakowania suplementu

Zaprojektowanie opakowania i etykiety suplementu

W ramach wsp贸艂pracy zaprojektowali艣my r贸wnie偶 produkt sp贸jny z identyfikacj膮 wizualn膮 marki. Zar贸wno design etykiety, jak i tre艣膰 znajduj膮ca si臋 na niej zosta艂y opracowane w duchu marki, prezentuj膮c jej empatyczn膮 komunikacj臋 oraz UVP.

Projekt landing page鈥檃 鈥 funkcjonalny i wyr贸偶niaj膮cy si臋

Sklep marki powsta艂 na WordPressie przy wykorzystaniu wtyczki WooCommerce. Zgodnie z oczekiwaniami klienta ograniczyli艣my si臋 do stworzenia prostego i kr贸tkiego landing page鈥檃 prezentuj膮cego w czytelny, atrakcyjny i estetyczny spos贸b produkt, jego zalety oraz korzy艣ci wynikaj膮ce z regularnej suplementacji.

Witryna zosta艂a dodatkowo wyposa偶ona w blog. Dzi臋ki niemu mo偶liwe by艂o skuteczne pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Dzi臋ki blogowi witryna mo偶e pozyskiwa膰 ruch organiczny na zapytania dotycz膮ce sk艂adnik贸w suplementu oraz korzy艣ci powi膮zanych z jego dzia艂aniem.

W trakcie projektowania landing page鈥檃 zasugerowali艣my wdro偶enie modu艂u licznika posadzonych drzew dostarczanego przez Posadzimy.pl. Jest to startup, kt贸ry za ka偶d膮 wp艂at臋 lub zakup sadzi drzewa.

Klient zaakceptowa艂 t臋 sugesti臋 i zmodyfikowa艂 pocz膮tkowy model biznesowy, wliczaj膮c w cen臋 produktu koszty sadzenia drzewa. W ten spos贸b 鈥 cho膰 produkt sta艂 si臋 nieznacznie dro偶szy 鈥 marka zyska艂a silny aspekt kulturowy, zyskuj膮c sens, misj臋 i jasno komunikowan膮 warto艣膰 zwi膮zan膮 z ochron膮 艣rodowiska.

projekt landing page

Sp贸jna komunikacja w mediach spo艂eczno艣ciowych

Czym by艂aby marka bez sp贸jnej narracji zar贸wno na stronie WWW, jak i w ka偶dym innym wykorzystywanym kanale komunikacyjnym. Zdajemy sobie spraw臋, 偶e autentyzm i atrakcyjno艣膰 鈥 a tym samym si艂a 鈥 marek drzemie w ich sp贸jnej komunikacji.

instagram
feed na Instagramie marki MykologIQ

Marka nie tylko powinna dystrybuowa膰 sp贸jne komunikaty w obr臋bie wypracowanego UVP, misji, wizji i warto艣ci. Istotna jest r贸wnie偶 konsekwentna forma i oprawa wizualna tych komunikat贸w.

Wypracowali艣my unikalny i zgodny z wytworzon膮 mark膮 nurt komunikacyjny na Facebooku i Instagramie. Zar贸wno kreacje, jak i sama tre艣膰 post贸w oraz kampanii reklamowych dostosowana by艂a do potrzeb, cel贸w i problem贸w docelowej grupy odbiorc贸w. Jednocze艣nie sp贸jno艣膰 wizualna wzmacnia ekspozycj臋 marki i uwiarygadnia j膮 w obr臋bie ca艂ej 艣cie偶ki zakupowej docelowego klienta.

post na facebooku
post na Facebooku
projekt e-booka

Edukacyjny e-book w postaci lead magnetu

Zwie艅czeniem naszej pracy strategicznej i wdro偶eniowej marki MykologIQ by艂 e-book edukacyjny. Zosta艂 on przez nas zaproponowany jako skuteczne narz臋dzie, dzi臋ki kt贸remu marka:

  • rozpocznie w艂asn膮 ekspozycj臋 w艣r贸d docelowej grupy odbiorc贸w zainteresowanych tematyk膮 naturalnej suplementacji m贸zgu;
  • rozpocznie budow臋 g贸ry lejka marketingowo-sprzeda偶owego;
  • wyedukuje odbiorc贸w, dostarczaj膮c im bezp艂atny content edukacyjny wysokiej jako艣ci o du偶ej warto艣ci merytorycznej i atrakcyjnym formatowaniu;
  • wyeksponuje sw贸j produkt w nienachalny spos贸b;
  • przekieruje odbiorc贸w na landing page, tym samym buduj膮c baz臋 remarketingow膮;
  • zbierze od potencjalnych klient贸w adres e-mail celem p贸藕niejszego wykorzystania ich w dzia艂aniach e-mail marketingowych.

Strategia content marketingowa 鈥 dob贸r fraz pod k膮tem SEO i uruchomienie bloga

Ostatnim etapem dzia艂a艅 content marketingowych by艂a analiza organicznych dzia艂a艅 contentowych konkurencji, dob贸r fraz kluczowych oraz zaplanowanie harmonogramu publikacji na blogu.

prowadzenie bloga
Blogroll MykologIQ