Cennik copywritera

Sprawdź, ile kosztują nasze teksty.

Cennik usług copywriterskich jest uzależniony od wielu czynników. Każde zlecenie traktujemy w całkowicie indywidualny sposób, uwzględniając rodzaj treści, specyfikę branży oraz potrzeby naszych klientów.

Od czego zależy nasz cennik copywritera?

Co wpływa na cenę usług copywriterskich:

  • rodzaj zamawianych treści,

  • objętość tekstów (ilość znaków ze spacją),

  • tematyka tekstów,

  • wymagany research oraz poziom merytoryczny treści,

  • termin realizacji,

  • skala zamówienia,

  • dostęp do materiałów źródłowych,

  • analiza słów kluczowych i stworzenie content planu.

Cena SEO copywritingu będzie zupełnie inna od ceny treści wizerunkowych czy eksperckich.

Niemniej, niezależnie od rodzaju i specyfiki zlecenia, zamawiając u nas teksty, zyskujesz pewność, że otrzymasz:

  • całkowicie unikalne teksty doskonale zoptymalizowane pod SEO,

  • prawidłowo sformatowane treści z wypunktowaniami, równo podzielonymi akapitami i nagłówkami ułatwiającymi przyswajanie treści,

  • komunikaty precyzyjnie dostosowane do docelowej grupy odbiorców,

  • zamówienie zrealizowane zgodnie z ustalonym terminem,

  • przekazanie majątkowych praw autorskich do dysponowania zamówioną treścią.

Jak wyceniamy teksty? Jaką mamy stawkę za 1000 zzs?

Cennik tekstów SEO, wpisów blogowych, tekstów zapleczowych czy artykułów specjalistycznych ustalamy na podstawie stawki za 1000 zzs (znaków ze spacjami).

Cena namingu, claimów czy scenariuszy reklamowych oparta jest na wycenie jednostkowej, zależnej od czasu poświęconego na kreację treści.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

teksty seo

Teksty SEO

Napiszemy zoptymalizowany content SEO, który efektywnie wypozycjonuje Twoje witryny na samym szczycie SERP’a. Pozycjonuj się skutecznie, postaw na profesjonalne teksty SEO.

treści na strony www

Treść na strony WWW

Stworzymy dla Ciebie doskonałe treści na strony internetowe, do newsletterów, ofert handlowych czy mailingów. Z nami osiągniesz wizerunkowy sukces.

opisy produktów

Opisy produktów i kategorii

Wiemy, jak sprawić, by klient z przyjemnością zakupił Twoje produkty lub usługi. Zainwestuj w skuteczne opisy produktów i kategorii.

linkbuilding

Linkbuilding

Znajdziemy idealne miejsce do publikacji Twoich treści. Stworzymy dla Ciebie idealny profil linków.

konwersja teksty

Kampanie reklamowe na FB i IG

Pojaw się w mediach społecznościowych i efektywnie docieraj z reklamami do potencjalnych klientów!

kampanie google ads

Kampanie reklamowe w Google

Stworzymy Ci reklamy w wyszukiwarce Google, które zapewnią Ci kolejnych klientów!

podcast

Zakładanie i prowadzenie podcastów

Od A do Z zajmiemy się Twoim podcastem i sprawimy, że dotrzesz z przekazem do uszu swoich klientów.

widoczność w serp

Zakładanie i prowadzenie kanału na YT

Prześcignij konkurencję! Zacznij tworzyć skuteczny content wideo, który zapewni Ci niezliczoną liczbę klientów.

kurs copywritingu

Kursy i szkolenia

Naucz się pisać lepsze teksty. Sprawdź nasz kurs copywritingu i content writingu. Zacznij pisać treści, że mucha nie siada!

audyt treści

Audyt treści i konsultacje

Masz problem z contentem? Rozwiążmy go wspólnie. Wykonamy audyt Twojej treści i odpowiemy na Twoje pytani dotyczące copywritingu.

Poniżej przedstawiamy orientacyjną ofertę usług copywriterskich, który pozwoli Ci na zorientowanie się w naszym copywriterskim cenniku. Pamiętaj jednak, że jest to jedynie orientacyjny cennik. Dokładną wycenę uzyskasz po bezpośrednim skontaktowaniu się z nami.

Czy nasz cennik copywritera ma szanse spełnić Twoje oczekiwania?

Tak! Jesteśmy pewni, że tak się stanie, jak tylko otrzymasz od nas gotowy tekst. Zanim jednak zaczniemy, zapoznaj się ze standardami, jakimi kierujemy się w tworzeniu treści. Cennik copywritera może Ci bowiem sporo powiedzieć o tym, czego się spodziewać, nie tylko jeśli chodzi o jakość tekstów, ale korzyści, które otrzymasz w pakiecie z nimi.

Copywriterskie cenniki są naprawdę różnorodne. Niektóre z nich zaczynają się już od kilku złotych za 1000 zzs (znaków ze spacjami), a inne od kilkudziesięciu. Jaka jest między nimi różnica?

Jak pewnie się domyślasz, jest nią JAKOŚĆ TEKSTÓW stworzonych przez copywritera. Cennik, który będzie podejrzanie korzystny i tani tej jakości zazwyczaj nie zawiera. I nie zawsze da się to zauważyć na pierwszy rzut oka. Czasami tekst może nie zawierać literówek, błędów ortograficznych lub stylistycznych, a artykuł lub tekst na stronę internetową i tak niestety trzeba będzie zaliczyć do niejakościowych. Dlaczego?

Ponieważ to nie poprawność (bo to standard, który dla każdego profesjonalisty jest oczywisty), a SKUTECZNOŚĆ jest najwyższym celem dobrego copywritera. Profesjonalny copywriting to:

  • EFEKTYWNY MARKETING

  • ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

  • LEPSZY WIZERUNEK MARKI

Copywriting trzeba więc potraktować jak inwestycję. Teksty nie tylko mają być, ale spełnić swoje zadanie. Dość trudne, bo wymagające wiedzy na temat rynku sprzedażowego, psychologii i socjotechniki.

cennik copywritera

Cennik copywritera dopasowany do Twoich potrzeb

To zdanie może wydawać Ci się wyświechtanym sloganem i mając jakąkolwiek styczność ze światem copywritingu, można to potraktować jako element slangu branżowego, który nie ma większego przełożenia na rzeczywistość. Nie odnosi się to jednak do copywriterów profesjonalnych, którzy patrzą na projekt całościowo, a nie tylko na liczbę znaków.

Również z tego powodu cennik copywritera nie jest jednolity. Na jego zróżnicowanie w takiej samej mierze wpływa bowiem to, ile czasu musimy poświęcić na poznanie Ciebie, Twojej firmy i bezpośredniej konkurencji. To coś całkowicie różnego od wymienionych wcześniej czynników technicznych, takich jak zakres realizacji, rodzaj czy tematyka tekstu.

Dostosowanie do potrzeb klienta to też prawdopodobnie najtrudniejsze zadanie, z jakim musi zmierzyć się copywriter. Cennik musi uwzględniać te szczególne zadania, jakich się podejmuje. Obejmuje to między innymi:

  • dostosowanie stylu pisania do sposobu komunikacji firmy i marki,

  • zastosowanie specyficznego dla konkretnej branży słownictwa,

  • przejrzenie publikowanych wcześniejszych materiałów i zastosowanie właściwej struktury tekstów,

  • poznanie zwyczajów klientów i stworzenie treści, która najlepiej do nich trafi i do której są już przyzwyczajeni.

W kilku słowach – copywriter wciela się w inną osobę i opisuje sprawę z jej perspektywy. W każdym przypadku inny każdy czynnik składający się na końcowy będzie indywidualny i zajmie więcej czasu. W inny sposób rozliczy się teksty SEO, a w inny teksty na bloga. Cena jednolita dla wszystkich może zaś oznaczać tylko jedno – produkcję taśmową. Tego nie chciałaby żadna strona zlecenia, a przynajmniej nie w przypadku, gdy obie podchodzą do tego poważnie.

To cena za Twoją WIARYGODNOŚĆ i SPÓJNY WIZERUNEK. Zły, potraktowany mechanicznie i niedopasowany tekst przyniesie więcej szkody niż pożytku. To bardzo ważne, szczególnie dla długoterminowej strategii biznesowej, którą za pomocą wysokogatunkowych tekstów możesz krok po kroku realizować.

jaka stawka za 1000 zzs

Co obejmuje nasz cennik usług copywriterskich? Wiesz, za co płacisz!

Tworzenie tekstów jest procesem wieloetapowym. Zamawiając teksty, musisz więc wiedzieć, że w ramach cennika usług copywriterskich nie oferujemy tylko liczby napisanych znaków, ale przede wszystkim kompleksową obsługę Twojego zlecenia – od A do Z.

KONSULTACJE

Skontaktuj się z nami i opowiedz, czego oczekujesz. Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiego briefu, który pozwoli nam dogłębnie zrozumieć temat i dostosować do nich wszystkie elementy, które składają się na skuteczny tekst.

RESEARCH

Super, jeśli dysponujesz własnymi materiałami – to z pewnością pomoże nam bezbłędnie wykonać powierzone zadanie. Nie martw się jednak jeśli takich nie masz lub nie wiesz, które z nich najlepiej użyć. Doświadczenie pozwoli nam przeprowadzić rzetelny research, odsiać ziarna i od plew i wypełnić tekst wyłącznie sprawdzonymi informacjami.

TWORZENIE TREŚCI

Po poznaniu Twoich potrzeb i oczekiwań oraz po dokładnym researchu przystępujemy do pracy. Zlecenie przypadnie copywriterowi doświadczonemu w tworzeniu treści z zakresu Twojej branży i tematyki treści. Piszemy wyłącznie takie teksty, jakie sami chcielibyśmy czytać!

REDAKCJA I KOREKTA

Napisany tekst jest przekazywany do redaktora, który weryfikuje i poprawia treść pod kątem maksymalnej poprawności językowej. Podczas redakcji i dalej korekty tekst nabiera odpowiedniego sznytu. Inwestując w treści tworzone w Kuźni Treści, masz pewność, że otrzymany tekst będzie tak dobry, jak to tylko możliwe.

EWENTUALNE POPRAWKI

Nasz cennik copywriterski obejmuje również poprawki i modyfikacje gotowego tekstu. Ma to na celu możliwie najpełniejsze odpowiedzenie na Twoje potrzeby i oczekiwania. Chcemy mieć pewność, że dostarczony tekst będzie w 100% taki, jaki powinien być. Miarą naszej skuteczności jest Twoje zadowolenie.

cennik usług copywriterskich