Praktyczny kurs copywritingu, który teorię przekuwa w praktykę

agencja kuźnia


Dla kogo jest praktyczny kurs copywritingu?

Jeśli:

  • Szukasz PRAKTYCZNEJ WIEDZY i masz dość teoretycznych podstaw,
  • Masz na swoim koncie minimum kilka tekstów,
  • Chcesz błyskawicznie rozwinąć swój warsztat copywriterski,

to ten kurs jest dokładnie dla Ciebie!

To szkolenie jest najchętniej kupowane przez przedsiębiorców i marketerów tworzących content dla swojej firmy, a także przez osoby chcące zostać skutecznymi copywriterami.

Sądzisz, że masz opanowane copywriterskie podstawy i chcesz szlifować swój warsztat? Ucz się od najlepszych. Podczas szkolenia przekonasz się, jak pracuje drużyna Kowali Treści – najlepszych copywriterów na rynku!


Jak przebiega kurs?

Część teoretyczna i praktyki

Kurs odbywa się całkowicie zdalnie. Łączy zdobywanie wiedzy teoretycznej z zadaniami praktycznymi.

  • Weryfikujemy Twoje teksty i wskazujemy Ci, co możesz w nich poprawić.
  • Otrzymujesz od nas solidną porcję wiedzy – nasze wewnętrzne materiały szkoleniowe.
  • Wyznaczamy Ci konkretne zadania – będziesz pisać teksty, które staną się solidnym filarem Twojego portfolio.
  • Przez cały czas kursu będzie nad Tobą czuwał doświadczony opiekun – możesz liczyć na jego wsparcie!

A co po pomyślnym ukończeniu kursu?

Jeśli wykażesz się zaangażowaniem i spodoba Ci się w Kuźni Treści, będziesz mógł dołączyć do grona Kowali Treści.

Zaoferujemy Ci stałą współpracę!

Katarzyna Ciesielska
Paweł Sadowski

🏆 Czego nauczysz się podczas praktycznego kursu copywritingu?

Przed Tobą rozmaite zadania! Dowiesz się nie tylko tego, czym jest content marketing, lecz także poznasz podstawy SEO i zgłębisz tajniki branży.

Stworzysz profesjonalne:

  • teksty SEO;
  • teksty sprzedażowe;
  • artykuły blogowe;
  • teksty na strony internetowe;
  • posty na Social Media i do mailingów.

To jeszcze nie wszystko!

Pokażemy Ci też, jak sprawnie korzystać z narzędzi, które ułatwią Ci codzienną pracę. Z ich pomocą przeprowadzisz analizę słów kluczowych, zoptymalizujesz teksty i wyeliminujesz najczęstsze błędy!

Kto prowadzi kurs

marcin cichocki

Marcin Cichocki 👈

CEO Agencji Kuźni

Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu”, „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?” oraz „Mind hacking. Przekonaj małpy, żeby oddały Ci swoje banany”.

👉 Alicja Podkalicka

Content Managerka w Agencji Kuźni

Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Agencji Kuźni. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.

Alicja Podkalicka

Agenda

  • Jak przebiegają praktyki?
  • Najważniejsza lekcja tego kursu – istota copywritingu
  • Zeszyt ćwiczeń
  • Kto jest odbiorcą Twoich treści?
  • Konsekwencja komunikacji
  • Nie bądź jak swoja konkurencja
  • Nie ilość a jakość i regularność
  • Mądrze kieruj ruchem (lejki sprzedażowe)
  • 3XCO i 4U
  • AIDA
  • EAT
  • CTA
  • Społeczny dowód słuszności
  • User generated content
  • Evergreen content
  • Recykling treści
  • Klątwa wiedzy
  • Podsumowanie: bez fundamentów nie ma efektów
  • Schematy nagłówków i clickbaity
  • Zabójcze leady
  • Konstrukcja tekstu
  • Wzywaj do działania
  • SEO z perspektywy contentu
  • Poznaj search intent
  • Dobierz i pogrupuj słowa kluczowe
  • Najpierw wartość, później SEO
  • Jaka jest odpowiednia długość treści SEO?
  • Podsumowanie: zaplanuj treść, wychodząc od intencji i fraz kluczowych
  • Planer słów kluczowych Google
  • Senuto
  • SEMSTORM
  • Surfer SEO
  • Jasnopis
  • Language Tool
  • Ubersuggest
  • Answer The Public
  • Libre Office Writer i Dokumenty Google
  • W oczekiwaniu na wenę?
  • Najpierw projekt tekstu
  • Poddawaj teksty leżakowaniu
  • BHP copywritera
  • Podsumowanie: jak efektywnie tworzyć?
  • Opis produktu
  • Opis kategorii
  • Strona „o nas” na pewno o nas?
  • Dobór fraz kluczowych
  • Niech klienci też tworzą treści
  • Podsumowanie
  • Dlaczego powinieneś prowadzić firmowy blog?
  • Jak zacząć? Odpowiedz na pytania klientów
  • Wpisy blogowe, które są zawsze aktualne
  • Jak znaleźć tematy do tekstów blogowych?
  • Jak tworzyć artykuły blogowe?
  • Żelazne zasady dobrego tekstu blogowego
  • Podsumowanie
  • Dlaczego warto opowiadać historie?
  • 4 elementy dobrej historii
  • Podróż bohatera według Josepha Campbella
  • Struktura Twojej bajki
  • Podsumowanie – o czym musisz pamiętać, pisząc historie?
  • Persona i antypersona
  • Ucieczka czy pragnienie
  • Potrzeby jawne i głębokie
  • Mimikra, aspiracje i przekonania
  • Cena a wartość
  • Klątwa wiedzy
  • Test Sinatry
  • Społeczny dowód słuszności
  • Opowieść drogi
  • Pilność i ograniczoność oferty
  • Podsumowanie
  • Formuły copywriterskie
  • Schemat opisów produktów i kategorii
  • Schemat wpisu blogowego
  • Schemat oferty handlowej
  • Schematy tekstów SEO
  • 3h konsultacji z doświadczonymi redaktorami
  • Feedback do prac domowych

To na Ciebie czeka!

  • kurs copywritingu Kurs nastawiony na praktykę
  • czat Formuła zdalna
  • długopis Dostęp do platformy z materiałami dydaktycznymi
  • grupa Dostęp do elitarnej grupy doświadczonych copywriterów
  • grupa Konkretne zadania, dzięki którym wzbogacisz portfolio
  • uścisk rąk Doświadczony opiekun oraz wsparcie redaktorów
  • legal Certyfikat po zakończeniu szkolenia
  • content premium Bonusy od partnerów Agencji Kuźni
  • certyfikat Możliwość zatrudnienia w Agencji Kuźni
  • praca domowa Prace domowe
  • konsultacje treści Konsultacje online
  • checklista Wsparcie w zdobyciu pierwszych klientów

FAQ: Pytanie niezadane to drzwi nieotworzone

  • Przez jaki czas po zakupie kursu mogę liczyć na wsparcie?
    Na wsparcie możesz liczyć do momentu ukończeniu kursu. Nie oznacza to jednak, że skończy się ono wraz z zakończeniem szkolenia. Długoterminowe wsparcie otrzymuje każdy kursant, który dołączy do prywatnej grupy na naszym serwerze Discord.
  • Czy aby zostać copywriterem muszę znać zasady SEO, sprzedaży lub tworzenia stron internetowych?
    Wszystkich tych umiejętności nauczysz się podczas szkolenia!
  • Czy każdy może zostać copywriterem? Czy ja się nadaję?
    I tak, i nie. Copywriterem może zostać każdy ze względu na niski próg wejścia do branży. Czy nadajesz się na copywritera? To zależy od tego, czy jesteś w stanie wyczuć flow podczas pisania; czy sprawia Ci ono przyjemność i czy faktycznie chcesz nauczyć się tego zawodu.
  • Jak długo trwa kurs?
    Dostęp do platformy szkoleniowej otrzymujesz na minimum rok.
  • Czy jest możliwość płatności ratalnej?
    Tak. Dostawcą bramki płatności jest Tpay i pozwala on na zakup kursu każdą popularną formą płatności – m.in. za pomocą płatności ratalnej realizowanej przez Alior Bank. Więcej informacji na temat ratalnej płatności uzyskasz tutaj.
  • W jakiej formie odbywają się konsultacje?
    Konsultacje możemy przeprowadzić w formie wideo lub audio. Możesz wybierać swoją preferowaną formę komunikacji.
  • Na czym polega wsparcie w uzyskaniu pierwszych klientów?
    Pomoc w uzyskaniu pierwszych zleceń zwykle polega na wsparciu w: 1. umiejętnym stworzeniu oferty dostosowanej do zapytania wysłanego przez zleceniodawcę, 2. napisaniu i redakcji tekstu próbnego (o ile zleceniodawca tego wymaga), 3. opcjonalnie – gdy akurat w Kuźni poszukujemy dodatkowych copywriterów – istnieje możliwość napisania płatnego tekstu dla nas.

Sprawdź opinie kursantów!

  1. Z doświadczenia wiem, że najwięcej wiedzy o tworzeniu treści wynosi się, gdy na zapisane słowa spojrzy fachowiec. Wiele bym dał, by już na początku ścieżki zawodowej móc skonsultować się z kimś takim. Dlatego tym bardziej polecam warsztaty z redaktorami Kuźni. To eksperci, którzy nie tylko wyłapią najmniejszy błąd, ale zawsze zostawią celną wskazówkę, co można było zrobić lepiej.
    Kamil Nowak
  2. Przeczytałeś kolejną książkę o copywritingu, ale nadal czujesz, że błądzisz we mgle i brakuje Ci praktycznej wiedzy oraz konkretów dzięki którym poprawisz swój warsztat? Z całego serca mogę polecić Ci warsztaty copywriterskie organizowane przez Alicję z Kuźni i jej team doświadczonych redaktorów. Tym, co wyróżnia praktyczną naukę copywritingu w Kuźni jest jasny przekaz bazujący na konkretnych przykładach, poparty wiedzą z najwyższej językowej półki. Przykładowe teksty są dosłownie rozbierane na czynniki pierwsze, a każdy błąd, niejasność i dwuznaczność są bezlitośnie punktowane. Jako copywriter współpracujący z ogólnopolskimi kancelariami prawnymi i portalami medycznymi sam często zasięgałem rady redaktorów z Kuźni odnośnie zawiłości języka polskiego i nigdy się nie zawiodłem. Wierzę, że Ty również będziesz zadowolony.
    Maciej Szukała
  3. Po 15 latach pracy w zawodzie wydawało mi się, że wiem już wszystko o copywritingu. Rok współpracy z Redaktorami z Kuźni nauczył mnie jednak, że zawsze można pisać lepiej, celniej i bardziej przekonująco. W czasach, gdy teksty muszą podobać się i czytelnikom, i przeglądarce internetowej, takie wsparcie jest na wagę złota!
    Agata Pavlinec
  4. Warsztaty Copywritingu to świetna opcja dla osób, które nie mają doświadczenia w branży i odpowiedniej wiedzy, by zacząć swoją przygodę jako copywriterzy. Merytorycznie, prosto i ciekawie poprowadzony kurs skutecznie zweryfikuje ich gotowość do pracy w branży, a nawet jeśli z niej zrezygnują, zyskają cenną i przydatną wiedzę o efektywnym pisaniu treści.
    Joanna Wasiak
🌞Samo się nie zrobi Zapisz się na praktyczny kurs copywritingu