Copywriting dla przedsiębiorców, managerów i marketerów

Uzyskaj dostęp do wypasionego kursu o copywritingu.
Pisz piekielnie skuteczne teksty!

  1. Zyskaj kontrolę nad content marketingiem w swojej firmie

    Samodzielnie twórz skuteczne i angażujące treści. Świadomie trzymać pieczę nad tworzonym contentem i dowiedz się, jak planować oraz realizować content plan.

    Twórz, planuj i publikuj treści, które sprzedają!

  2. Zostań dobrym copywriterem

    Uzyskaj dostęp do skondensowanej wiedzy o współczesnym copywritingu. Naucz się pisać w sposób przyjazny zarówno dla Twoich klientów, jak i wyszukiwarki Google.

    Zostań dobrze zarabiającym i szczęśliwym copywriterem!

  3. Dowiedz się, jak szybko i mądrze zatrudnić copywritera

    Na rynku przewija się dziesiątki tysięcy zadeklarowanych copywriterów. Ale jak wybrać spośród nich tego właściwego, który dostarczy Ci skuteczne teksty dla Twojej marki?

    Poznaj metody, dzięki którym rekrutacja copywritera przebiegnie szybko, łatwo i z zyskiem dla Ciebie!

A kim ja w ogóle jestem, żeby Ciebie uczyć?

Jestem doświadczonym copywriterem. Po prostu.

Jestem właścicielem ponad 30-osobowej agencji contentowej. Działam w branży od 2012 roku. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Tworzyłem treści gościnne m.in. dla Senuto, Semstorma czy portalu Adstalk.

Jestem autorem książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu. Prowadzę i nieustannie rozwijam agencję copywriterską Kuźnia Treści. Dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniami w zakresie copywritingu w swoim Treściwym Podcaście. Znajdziesz mnie również na YT.

Jako przedsiębiorca, który sam dba o content marketing w swojej firmie, wiem, jak duży wpływ na konwersję mają dobrze napisane treści. Ze mną nauczysz się najlepszych chwytów sprzedażowych i optymalizacji tekstów pod kątem SEO. A jeśli nie masz czasu na pisanie, dzięki znajomości copywritingu „od podszewki”, łatwiej zatrudnisz właściwego copywritera do swojej firmy.

Co zyskasz dzięki temu kursowi?

Masę fajnych rzeczy. Pozwól, że wymienię najważniejsze z nich.

  • Zdobędziesz kompleksową wiedzę o współczesnym copywritingu
  • Zyskasz umiejętność zatrudniania i współpracowania z copywriterem
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe, SEO i eksperckie
  • Poznasz sposoby efektywnego prowadzenia firmowego bloga
  • Nauczysz się skutecznego storytellingu
  • Dowiesz się, jak komunikować własną markę oraz jej produkty i usługi
  • Nauczysz się analizy, doboru i segmentowania fraz kluczowych
  • Skorzystasz z gotowych schematów tworzenia tekstów i formuł copywriterskich
  • Nauczysz się obsługi najważniejszych narzędzi copywritera

Sprawdź, co znajdziesz w kursie.
Nie kupuj w ciemno!

Aby używać odtwarzacza, niezbędne jest wyrażenie zgody na przechowywanie plików cookies powiązanych z usługami odtwarzaczy. Szczegóły: polityka prywatności.

Tak, zgadzam się.

💸
Jesteś przedsiębiorcą?

💡 Prowadzisz działania marketingowe we własnym zakresie?

Dowiedz się, jak mądrze wejść do copywriterskiej branży i osiągać sukcesy już od pierwszych chwil pracy jako copywriter.

💰 Chcesz, aby tworzone treści przynosiły Ci realne zyski?

Trafiłeś idealnie!

✍️️
Jesteś odpowiedzialny za marketing w swojej firmie?

💪 Z kursu wyciągniesz skondensowaną dawkę wiedzy o współczesnym copywritingu.

🤝 Dowiesz się, jak zatrudniać copywriterów i o czym pamiętać, tworząc skuteczne treści.

✏️
Chcesz zostać piekielnie dobrym copywriterem?

Pisz treści, że mucha nie siada! Docieraj z komunikacją do swoich odbiorców i zmieniaj ich w płacących klientów.

👌 Poznasz dobre praktyki

Dowiedz się, jak mądrze tworzyć content oraz w jaki sposób wykorzystać go na swoją korzyść.

🤑 Uzyskasz dostęp do narzędzi i aktualnej wiedzy o copywritingu

Ucz się mądrze, a nie ciężko. Poznaj najważniejsze narzędzia oraz zasady ich obsługi.

Co mówią klienci o kursach Marcina?

  1. Realizacja kursu dała mi możliwość podjęcia się nowych wyzwań zawodowych. Zyskałam większą pewność siebie i zaczęłam publikować swoje artykuły czy krótsze wpisy. Zaczęłam również walczyć z perfekcjonizmem oraz tzw. klątwą wiedzy, dzięki czemu kolejne teksty piszę już z większą swobodą. Warto zaznaczyć, że to wszystko dzięki formie kursu i wsparciu merytorycznemu Marcina, który podchodzi do kursantów z zaangażowaniem, dając cenne lekcje i wskazówki. Do dyspozycji miałam zarówno feedback do każdej z lekcji zawartych w kursie, jak i możliwość rozmowy. Do każdej z lekcji dołączone są zadania w zeszycie ćwiczeń, które pozwalają na szlifowanie swojego warsztatu i wymagały w kolei mojego zaangażowania. Równie pomocne w trakcie nauki okazały się grupy na Facebooku – jedna, którą Marcin prowadzi dla kursantów oraz grupa ogólnodostępna Kowale treści. Dotychczas wzięłam udział w niejednym kursie czy szkoleniu marketingowym i żaden z nich nie był tak wymagający i motywujący do działania. Polecam ten kurs każdemu, kto chce podszkolić się w pisaniu różnorodnych treści.
    Monika Nastalska
  2. Wiele osób zaczynających z copywritingiem ma mylne przekonanie, że wystarczy w miarę dobrze pisać. Jednak „lekkie pióro” to dopiero początek, bo dobry copy powinien opanować kilka umiejętności, z których większość niekoniecznie związana jest z samym tworzeniem tekstów. Kurs Marcina bardzo sprawnie zbiera wszystkie aspekty bycia (dobrym) copywriterem – od wyboru odpowiednich narzędzi, poprzez warsztat, po współpracę z klientem. Jednocześnie kursanci dostają same konkrety i bardzo jasne porady, bez zbędnego lania wody. Polecam wszystkim początkującym oraz rozwijającym się copywriterom, którzy chcą wejść ze swoim pisaniem na wyższy poziom.
    Joanna Brom
  3. Gorąco polecam ten kurs każdemu, kto chce wejść z contentem i treściami reklamowymi dwa poziomy wyżej. Jako marketer, jakość produkowanych przeze mnie treści oraz tekstów reklamowych musi być na wysokim poziomie, bo od tego w dużej mierze zależy moja skuteczność. Kurs Marcina to nie jest mój pierwszy kurs z copywritingu ale z pewnością zajmie pierwsze miejsce na podium. Najbardziej polecam zadania domowe, które Marcin sprawdza osobiście i mówi, co można jeszcze poprawić. Bez praktyki teoria jest nic nie warta, a praktyki jest tutaj masa.
    Marcel Kowalkowski
  4. Każdy, kto przerobi kurs „Lepszy copywriter”, ma solidną podstawę do pracy przy tekstach sprzedażowych. Jeśli wdrożysz wszystkie wskazówki, jakich w poszczególnych lekcjach udziela Marcin, połowa sukcesu za Tobą. Marzy mi się, aby wszyscy copywriterzy mieli świadomość tych zasad i aktywnie stosowali je w swoich tekstach. Jeśli jesteś na początku kariery copywritera, ten kurs zdecydowanie zapewni Ci dobry start.
    Karolina Matyska
  5. Z czystym sumieniem chciałam Ci polecić kursy copywriterskie Marcina Cichockiego z Kuźni Treści. Dlaczego? Być może tak jak ja, jeszcze pół roku temu, szukasz w najdalszych zakamarkach internetu kursu copy. Takiego, który od postaw pokaże Ci ten świat. Jednocześnie nie obiecując, że po jego ukończeniu zarobisz pierwszy milion na pisaniu. I wiesz co? Trafiłam na kurs Lepszy Copywriter, zapisałam się i rozpoczęłam swoją niesamowitą przygodę. W kursie najbardziej cenię sobie trzy rzeczy: – mam nieograniczony dostęp do platformy szkoleniowej i co ważne do wszelkich aktualizacji, o których jestem informowana na bieżąco drogą e-mailową, – otrzymuje porady z życia wzięte, oparte na osobistych doświadczeniach Marcina, – mam realną pomoc Marcina w stawianiu pierwszych kroków. Jak również rzetelną ocenę i cenne uwagi podczas odrabiania prac domowych. Co dał mi kurs Lepszy Copywriter? Przede wszystkim otworzył mi oczy, na to jak wielką moc ma słowo pisane. Pomógł mi skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów mojej firmy. I co dla mnie ważne, po tym kursie nareszcie odważyłam się założyć swój blog. Przestałam pisać do szuflady, a zaczęłam do prawdziwych odbiorców, którzy są zainteresowani tym co robię. I tym sposobem pierwsi klienci zaczęli się do mnie zgłaszać samodzielnie. Po tym kursie zrozumiałam, że dobrze napisany tekst to klucz do sukcesu! Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z copywritingiem, czy już w tym świecie siedzisz. Ten kurs jest dla każdego! Dla Ciebie również, więc nie ma co się dłużej zastanawiać – postaw na swój rozwój i dołącz do naszej społeczności Lepszych Copywriterów.
    Izabela Caban

FAQ: Pytanie niezadane to drzwi nieotworzone

  • Czy aby zostać copywriterem muszę znać zasady SEO, sprzedaży lub obsługi narzędzi copywriterskich?
    Wszystkich tych umiejętności nauczysz się w kursie!
  • Czy każdy może zostać copywriterem? Czy ja się nadaję?
    I tak, i nie. Copywriterem może zostać każdy ze względu na niski próg wejścia do branży. Czy nadajesz się na copywritera? To zależy od tego, czy jesteś w stanie wyczuć flow podczas pisania; czy sprawia Ci ono przyjemność i czy faktycznie chcesz nauczyć się tego zawodu.
  • Jak długo trwa kurs?
    To zależy od tego, jak dużo czasu zajmie Ci przejście przez wszystkie moduły kursu. Standardowo kursanci realizują cały program kursu w ciągu 1-3 miesięcy.
  • Czy jest możliwość płatności ratalnej?
    Tak. Dostawcą bramki płatności jest Tpay i pozwala on na zakup kursu każdą popularną formą płatności – m.in. za pomocą płatności ratalnej realizowanej przez Alior Bank. Więcej informacji na temat ratalnej płatności uzyskasz tutaj.
  • Na jaki okres otrzymam dostęp do platformy?
    Dostęp do platformy otrzymasz na rok od daty zakupu.
  • Moduł 1. Bezproblemowo zatrudnij właściwego copywritera
    • Gdzie szukać copywriterów?
    • Copywriter in house czy freelancer?
    • Specjalizacja copywritera
    • Umiejętność określania swoich potrzeb
    • Portfolio? Lepiej tekst próbny
    • Jak rozliczać się z copywriterem?
    • Przekazanie majątkowych praw autorskich
    • Podsumowanie: instrukcja zatrudniania copywritera
  • Moduł 2. Fundamenty dobrych treści
    • Kto jest odbiorcą Twoich treści?
    • Konsekwencja komunikacji
    • Nie bądź jak swoja konkurencja
    • Nie ilość a jakość i regularność
    • Mądrze kieruj ruchem (lejki sprzedażowe)
    • 3XCO i 4U
    • AIDA
    • EAT
    • CTA
    • Społeczny dowód słuszności
    • User generated content
    • Evergreen content
    • Recykling treści
    • Klątwa wiedzy
    • Podsumowanie: bez fundamentów nie ma efektów
  • Moduł 3. Content a SEO – samodzielnie pozycjonujemy contentem
    • SEO z perspektywy contentu
    • Poznaj search intent
    • Dobierz i pogrupuj słowa kluczowe
    • Najpierw wartość, później SEO
    • Jaka jest odpowiednia długość treści SEO?
    • Podsumowanie: zaplanuj treść, wychodząc od intencji i fraz kluczowych
  • Moduł 4. Narzędziownik copywritera. Z jakich narzędzi korzystać?
    • Planer słów kluczowych Google
    • Senuto
    • Semstorm
    • Surfer SEO
    • Cont.ai
    • Jasnopis
    • Language Tool
    • Ubersuggest
    • Answer The Public
    • Libre Office Writer i Dokumenty Google
  • Moduł 5. Copywriting dla niecopywriterów. Jak pisać, nie mając w tym doświadczenia?
    • W oczekiwaniu na wenę?
    • Najpierw projekt tekstu
    • Poddawaj teksty leżakowaniu
    • BHP copywritera
    • Podsumowanie: jak efektywnie tworzyć?
  • Moduł 6. Piszemy treści dla sklepu internetowego
    • Opis produktu
    • Opis kategorii
    • Strona „o nas” na pewno o nas?
    • Dobór fraz kluczowych
    • Niech klienci też tworzą treści
    • Podsumowanie
  • Moduł 7. Prowadzimy firmowy blog
    • Dlaczego powinieneś prowadzić firmowy blog?
    • Jak zacząć? Odpowiedz na pytania klientów
    • Wpisy blogowe, które są zawsze aktualne
    • Jak znaleźć tematy do tekstów blogowych?
    • Jak tworzyć artykuły blogowe?
  • Moduł 8. Storytelling. Opowiadamy działające historie
    • Dlaczego warto opowiadać historie?
    • 4 elementy dobrej historii
    • Podróż bohatera według Josepha Campbella
    • Struktura Twojej bajki
    • Podsumowanie – o czym musisz pamiętać, pisząc historie?
  • Moduł 9. Piszemy skuteczne oferty handlowe
    • Persona i antypersona
    • Ucieczka czy pragnienie
    • Potrzeby jawne i głębokie
    • Mimikra, aspiracje i przekonania
    • Cena a wartość
    • Klątwa wiedzy
    • Test Sinatry
    • Społeczny dowód słuszności
    • Opowieść drogi i ograniczoność oferty
    • Pilność i ograniczoność oferty
    • Podsumowanie
  • Gotowe formuły copywriterskie i schematy tekstów
    • Formuły copywriterskie
    • Schemat opisów produktów i kategorii
    • Schemat wpisu blogowego
    • Schemat oferty handlowej
    • Schematy storytellingowe

Copywriting dla Twojego biznesu

Uzyskaj dostęp do wypasionego kursu o copywritingu!

Dlaczego jeszcze Cię z nami nie ma? Dołącz teraz do społeczności

Lepszych Copywriterów!️ 🚀
Wykup dostęp Masz pytania? Wal jak w dym! 👉 marcin@kuzniatresci.pl