Wszystko, co musisz wiedzieć o copywritingu

Uzyskaj dostęp do wypasionego kursu o copywritingu.
Pisz piekielnie skuteczne teksty!

  1. Zostań świetnym copywriterem

    Uzyskaj dostęp do skondensowanej wiedzy o współczesnym copywritingu. Naucz się pisać w sposób przyjazny zarówno dla Twoich klientów, jak i wyszukiwarki Google.

    Zostań dobrze zarabiającym i szczęśliwym copywriterem!

  2. Zyskaj kontrolę nad content marketingiem w swojej firmie

    Samodzielnie twórz skuteczne i angażujące treści. Świadomie trzymać pieczę nad tworzonym contentem i dowiedz się, jak planować oraz realizować content plan.

    Twórz, planuj i publikuj treści, które sprzedają!

  3. Dowiedz się, jak szybko i mądrze zatrudnić copywritera

    Na rynku przewija się dziesiątki tysięcy zadeklarowanych copywriterów. Ale jak wybrać spośród nich tego właściwego, który dostarczy Ci skuteczne teksty dla Twojej marki?

    Poznaj metody, dzięki którym rekrutacja copywritera przebiegnie szybko, łatwo i z zyskiem dla Ciebie!

Dla kogo jest ten kurs copywritingu?

Ze szkolenia skorzystają wszyscy, którzy chcą poznać esencję współczesnego copywritingu. Nasz kurs dedykujemy przede wszystkim:

  • Osobom, które chcą zostać copywriterami;
  • Przedsiębiorcom samodzielnie tworzącym content i promującym własne firmy w sieci;
  • Marketerom, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacji z zakresu copywritingu.
Młotki
Marcin Cichocki

Kto prowadzi kurs?

Marcin Cichocki 👈

CEO Agencji Kuźni

Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro czy Rossmannem.

Jestem autorem książek:

Co zyskasz dzięki temu kursowi?

Masę fajnych rzeczy. Pozwól, że wymienimy najważniejsze z nich.

  • kurs copywritingu Zdobędziesz kompleksową wiedzę o współczesnym copywritingu
  • czat Dowiesz się, jak pisać perswazyjne teksty
  • długopis Nauczysz się tworzyć skuteczne teksty blogowe, treści SEO i artykuły eksperckie
  • grupa Poznasz sposób na efektywne prowadzenie bloga
  • uścisk rąk Nauczysz się skutecznego storytellingu
  • legal Dowiesz się, jak tworzyć sprzedażowe i zoptymalizowane pod SEO opisy produktów
  • content premium Nauczysz się analizy, doboru i segmentowania fraz kluczowych
  • certyfikat Skorzystasz z gotowych schematów tworzenia tekstów i formuł copywriterskich
  • konsultacje treści Nauczysz się obsługi narzędzi content marketingowych
młotek

Chcesz zostać piekielnie dobrym copywriterem?

Pisz treści, że mucha nie siada! Docieraj z komunikacją do swoich odbiorców i zmieniaj ich w płacących klientów.

🟠 Poznasz dobre praktyki

Dowiedz się, jak mądrze tworzyć content oraz w jaki sposób wykorzystać go na swoją korzyść.

🟠 Uzyskasz dostęp do narzędzi i aktualnej wiedzy o copywritingu

Ucz się mądrze, a nie ciężko. Poznaj najważniejsze narzędzia oraz zasady ich obsługi.

Jesteś przedsiębiorcą?

🟠 Prowadzisz działania marketingowe we własnym zakresie?

Dowiedz się, jak mądrze wejść do copywriterskiej branży i osiągać sukcesy już od pierwszych chwil pracy jako copywriter.

🟠 Chcesz, aby tworzone treści przynosiły Ci realne zyski?

Trafiłeś idealnie!

tabliczka zakład usługowy
młot i podkowa

Jesteś odpowiedzialny za marketing w swojej firmie?

🟠 Z kursu wyciągniesz skondensowaną dawkę wiedzy o współczesnym copywritingu.

🟠 Dowiesz się, jak zatrudniać copywriterów i o czym pamiętać, tworząc skuteczne treści.

Poznaj agendę kursu

  • Gdzie szukać copywriterów?
  • Copywriter in house czy freelancer?
  • Specjalizacja copywritera
  • Umiejętność określania swoich potrzeb
  • Portfolio? Lepiej tekst próbny
  • Jak rozliczać się z copywriterem?
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich
  • Podsumowanie: instrukcja zatrudniania copywritera
  • Kto jest odbiorcą Twoich treści?
  • Konsekwencja komunikacji
  • Nie bądź jak swoja konkurencja
  • Nie ilość a jakość i regularność
  • Mądrze kieruj ruchem (lejki sprzedażowe)
  • 3XCO i 4U
  • AIDA
  • EAT
  • CTA
  • Społeczny dowód słuszności
  • User generated content
  • Evergreen content
  • Recykling treści
  • Klątwa wiedzy
  • Podsumowanie: bez fundamentów nie ma efektów
  • SEO z perspektywy contentu
  • Poznaj search intent
  • Dobierz i pogrupuj słowa kluczowe
  • Najpierw wartość, później SEO
  • Jaka jest odpowiednia długość treści SEO?
  • Podsumowanie: zaplanuj treść, wychodząc od intencji i fraz kluczowych
  • Planer słów kluczowych Google
  • Senuto
  • Semstorm
  • Surfer SEO
  • Cont.ai
  • Jasnopis
  • Language Tool
  • Ubersuggest
  • Answer The Public
  • Libre Office Writer i Dokumenty Google
  • W oczekiwaniu na wenę?
  • Najpierw projekt tekstu
  • Poddawaj teksty leżakowaniu
  • BHP copywritera
  • Podsumowanie: jak efektywnie tworzyć?
  • Opis produktu
  • Opis kategorii
  • Strona „o nas” na pewno o nas?
  • Dobór fraz kluczowych
  • Niech klienci też tworzą treści
  • Podsumowanie
  • Dlaczego powinieneś prowadzić firmowy blog?
  • Jak zacząć? Odpowiedz na pytania klientów
  • Wpisy blogowe, które są zawsze aktualne
  • Jak znaleźć tematy do tekstów blogowych?
  • Jak tworzyć artykuły blogowe?
  • Dlaczego warto opowiadać historie?
  • 4 elementy dobrej historii
  • Podróż bohatera według Josepha Campbella
  • Struktura Twojej bajki
  • Podsumowanie – o czym musisz pamiętać, pisząc historie?
  • Persona i antypersona
  • Ucieczka czy pragnienie
  • Potrzeby jawne i głębokie
  • Mimikra, aspiracje i przekonania
  • Cena a wartość
  • Klątwa wiedzy
  • Test Sinatry
  • Społeczny dowód słuszności
  • Opowieść drogi i ograniczoność oferty
  • Pilność i ograniczoność oferty
  • Podsumowanie
  • Formuły copywriterskie
  • Schemat opisów produktów i kategorii
  • Schemat wpisu blogowego
  • Schemat oferty handlowej
  • Schematy storytellingowe
  1. Wiele osób zaczynających z copywritingiem ma mylne przekonanie, że wystarczy w miarę dobrze pisać. Jednak „lekkie pióro” to dopiero początek, bo dobry copy powinien opanować kilka umiejętności, z których większość niekoniecznie związana jest z samym tworzeniem tekstów. Kurs Marcina bardzo sprawnie zbiera wszystkie aspekty bycia (dobrym) copywriterem – od wyboru odpowiednich narzędzi, poprzez warsztat, po współpracę z klientem. Jednocześnie kursanci dostają same konkrety i bardzo jasne porady, bez zbędnego lania wody. Polecam wszystkim początkującym oraz rozwijającym się copywriterom, którzy chcą wejść ze swoim pisaniem na wyższy poziom.
    joanna_1 Joanna Brom graficzka, copywriterka i podcasterka (FANtropia: podcast o popkulturze)
  2. Każdy, kto przerobi kurs „Lepszy copywriter”, ma solidną podstawę do pracy przy tekstach sprzedażowych. Jeśli wdrożysz wszystkie wskazówki, jakich w poszczególnych lekcjach udziela Marcin, połowa sukcesu za Tobą. Marzy mi się, aby wszyscy copywriterzy mieli świadomość tych zasad i aktywnie stosowali je w swoich tekstach. Jeśli jesteś na początku kariery copywritera, ten kurs zdecydowanie zapewni Ci dobry start.
    karolina3 Karolina Matyska Content Marketing Manager w Senuto
  3. Gorąco polecam szkolenia od Kuźni każdemu, kto chce wejść z contentem i treściami reklamowymi dwa poziomy wyżej. Jako marketer, jakość produkowanych przeze mnie treści oraz tekstów reklamowych musi być na wysokim poziomie, bo od tego w dużej mierze zależy moja skuteczność. Szkolenia Kuźni nie są moimi pierwszymi z content marketingu, ale z pewnością zajmie pierwsze miejsce na podium. Najbardziej polecam zadania domowe, które Marcin sprawdza osobiście i mówi, co można jeszcze poprawić. Bez praktyki teoria jest nic nie warta, a praktyki jest tutaj masa.
    marcel2 Marcel Kowalkowski marketer w marcelkowalkowski.pl
  4. Szczerze polecam kurs „Słowem Sprzedawaj” autorstwa Marcina Cichockiego. Nieważne, czy dopiero marzysz o zawodzie copywritera, czy już postawiłeś w nim pierwsze kroki, z pewnością dzięki niemu rozwiniesz swój warsztat. Marcin wnikliwie analizuje każdy aspekt pracy kreatywnej — od obsługi popularnych narzędzi SEO przez tworzenie różnego rodzaju tekstów (m.in. oferty handlowe, opisy dla sklepów internetowych, wpisy blogowe) aż po korzystanie z gotowych formuł copywriterskich. Świetnym rozwiązaniem jest też praktyczny kurs copy. W jego ramach otrzymujesz zadania domowe i możesz liczyć na konsultacje z doświadczonym copywriterem, który krok po kroku omówi Twoje teksty. Od razu zamień teorię w praktykę! Jeżeli szukasz kursu, podczas którego zdobędziesz wiedzę wystarczającą, aby od razu zacząć zarabiać na pisaniu tekstów, dobrze trafiłeś.
    Maciek Szukała Maciej Szukała Copywriter freelancer
  5. Z czystym sumieniem chciałam Ci polecić kursy copywriterskie Marcina Cichockiego z Kuźni. Dlaczego? Być może tak jak ja, jeszcze pół roku temu, szukasz w najdalszych zakamarkach internetu kursu copy. Takiego, który od postaw pokaże Ci ten świat. Jednocześnie nie obiecując, że po jego ukończeniu zarobisz pierwszy milion na pisaniu. I wiesz co? Trafiłam na kurs Lepszy Copywriter, zapisałam się i rozpoczęłam swoją niesamowitą przygodę. W kursie najbardziej cenię sobie trzy rzeczy: – mam nieograniczony dostęp do platformy szkoleniowej i co ważne do wszelkich aktualizacji, o których jestem informowana na bieżąco drogą e-mailową, – otrzymuje porady z życia wzięte, oparte na osobistych doświadczeniach Marcina, – mam realną pomoc Marcina w stawianiu pierwszych kroków. Jak również rzetelną ocenę i cenne uwagi podczas odrabiania prac domowych. Co dał mi kurs Lepszy Copywriter? Przede wszystkim otworzył mi oczy, na to jak wielką moc ma słowo pisane. Pomógł mi skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów mojej firmy. I co dla mnie ważne, po tym kursie nareszcie odważyłam się założyć swój blog. Przestałam pisać do szuflady, a zaczęłam do prawdziwych odbiorców, którzy są zainteresowani tym co robię. I tym sposobem pierwsi klienci zaczęli się do mnie zgłaszać samodzielnie. Po tym kursie zrozumiałam, że dobrze napisany tekst to klucz do sukcesu! Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z copywritingiem, czy już w tym świecie siedzisz. Ten kurs jest dla każdego! Dla Ciebie również, więc nie ma co się dłużej zastanawiać – postaw na swój rozwój i dołącz do naszej społeczności Lepszych Copywriterów.
    izabela2 Izabela Caban Mama We Własnej Firmie
  6. Realizacja kursu dała mi możliwość podjęcia się nowych wyzwań zawodowych. Marcin podchodzi do kursantów z zaangażowaniem, dając cenne lekcje i wskazówki. Do dyspozycji miałam zarówno feedback do każdej z lekcji, jak i możliwość rozmowy. Do każdej z lekcji dołączone są zadania w zeszycie ćwiczeń, które pozwalają na szlifowanie swojego warsztatu i wymagały w kolei mojego zaangażowania. Dotychczas wzięłam udział w niejednym kursie czy szkoleniu marketingowym i żaden z nich nie był tak wymagający i motywujący do działania. Polecam ten kurs każdemu, kto chce podszkolić się w pisaniu różnorodnych treści.
    monika Monika Nastalska Traffic Manager w Email Partners
  7. Kurs Marcina Cichockiego to rzetelne, konkretne i zrozumiałe kompendium wiedzy o copywritingu. Przejrzysta struktura pozwala szybko odświeżyć najważniejsze informacje na konkretny temat. Kurs jest warty każdej chwili poświęconego mu czasu.
    Kamil Nowak Kamil Nowak Copywriter freelancer

FAQ: Pytanie niezadane to drzwi nieotworzone

  • Czy aby zostać copywriterem muszę znać zasady SEO, sprzedaży lub obsługi narzędzi copywriterskich?
    Wszystkich tych umiejętności nauczysz się w kursie!
  • Czy każdy może zostać copywriterem? Czy ja się nadaję?
    I tak, i nie. Copywriterem może zostać każdy ze względu na niski próg wejścia do branży. Czy nadajesz się na copywritera? To zależy od tego, czy jesteś w stanie wyczuć flow podczas pisania; czy sprawia Ci ono przyjemność i czy faktycznie chcesz nauczyć się tego zawodu.
  • Jak długo trwa kurs?
    To zależy od tego, jak dużo czasu zajmie Ci przejście przez wszystkie moduły kursu. Standardowo kursanci realizują cały program kursu w ciągu 1-3 miesięcy.
  • Czy jest możliwość płatności ratalnej?
    Tak. Dostawcą bramki płatności jest Tpay i pozwala on na zakup kursu każdą popularną formą płatności – m.in. za pomocą płatności ratalnej realizowanej przez Alior Bank. Więcej informacji na temat ratalnej płatności uzyskasz tutaj.
  • Na jaki okres otrzymam dostęp do platformy?
    Dostęp do platformy otrzymasz na rok od daty zakupu.

Od zera do skutecznego copywritera

Uzyskaj dostęp do wypasionego kursu o copywritingu!

Dlaczego jeszcze Cię z nami nie ma? ✍️Zacznij swoją przygodę z copywritingiem!