25-26 października 2022 roku odbędzie się biznesowe święto pod znakiem „mobile”. Organizowana od 2012 roku, cykliczna konferencja wraca w nowej odsłonie, tym razem pod nazwą Mobile Trends for Experts. Kuźnia Treści została community partnerem eventu. Wydarzenie będzie miało zarówno formę stacjonarną, jak i będzie transmitowane online. Konferencja składa się z dwóch dni merytorycznych prelekcji podzielonych na sześć tematycznych ścieżek. Więcej na stronie: www.2022.mobiletrends.pl.

Już w październiku tego roku Warszawa stanie się stolicą polskiego mobile. Największa, polska konferencja poświęcona mobilnym technologiom wraca jesienią do miasta stołecznego. Szykuje się garść praktycznej wiedzy z branży, o nowych technologiach, czy trendach w marketingu, zarządzaniu projektami, UX czy też wpływie technologii na społeczeństwo. Mobile Trends Conference cieszy się uznaniem wśród działaczy mobilnych obszarów biznesu, ale najnowsza edycja będzie wyjątkowa!

Mobile Trends for Experts

Rynek potrzebuje kompetencji!

Pod koniec października uczestnicy będą mogli wziąć udział w sześciu wyselekcjonowanych ścieżkach tematycznych, które mają obfitować w merytorykę, inspirację i trendy! No właśnie, trendy, trendy, wszędzie trendy!  Wszyscy próbujemy złapać je w locie, przy jednoczesnej próbie zarządzania swoim czasem, karierą czy sukcesem swojej firmy. Nawet największym ekspertom w branży coraz łatwiej jest się niestety w tym wszystkim pogubić. 

Co czeka Cię na MT4E?

Mobile ma coraz więcej do powiedzenia? Program wciąż się rozrasta! W tym roku będzie dostępne, aż sześć ścieżek tematycznych takich jak:

  • #mobilebanking
  • #mobilecommerce
  • #mobilemarketing
  • #mobilemanagement
  • #mobileinspirations
  • #mobileUXDesign

Na scenie wystąpią:

  • Ilona Leoniewska (ESCOLA) – Czego nie robić przy rozwoju produktu mobile? Case study
  • Kamil Brzeziński (GOOGLE) – Google Cloud App – jak ją rozwijamy,
  • Adam Weber (POMELODY) – Jak budować i monetyzować własny produkt mobilny,
  • Filip Iwański (GOODYLABS), Jonasz Gajewski (4F) – Outhorn, czyli o Unified Experience,
  • Artur Jabłoński (DIGITALK) – Temat wkrótce
  • Krzysztof Marzec (DEVAGROUP) – Google Analytics 4 – co musisz wiedzieć?
  • Mike Korba (USER.COM) – Jak wykorzystać dane o użytkownikach w automatycznej komunikacji push. Przykłady służące aktywizacji użytkowników,
  • Antonina Grzelak (PAN PARAGON) – Jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał? O dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego,
  • Sylwia Kaska (YOC) – Jak przeprowadzić kampanię w mobile i sprawdzić jej skuteczność?
  • Weronika Gładych i Artur Grochowski (ADRINO) – Złoty środek w mobile nie istnieje, 
  • Bartosz Bilicki (SMARTVERUM) – NFT dla private bankingu,
  • Kamil Grzejek (ESCOLA) – Analiza biznesowo-systemowa a zbieranie wymagań w projektach finansowych,
  • Łukasz Kosman i Mateusz Wojtczak (LEANCODE), Katarzyna Tomczyk – Czykier (CREDIT AGRICOLE) – Czy technologia może dawać przewagę konkurencyjną? Wnioski płynące z budowy prawdopodobnie jednej z największych aplikacji we Flutterze dla bankowości detalicznej Credit Agricole,
  • Marcin Łaziński (MBANK) – Jakie wartości przynosi budowanie cyfrowego/mobilnego banku ? – na podstawie case study mBanku,
  • Kamila Gębik (KAMMEDIA) – Trendy i techniki zwiększające sprzedaż w m-commerce na podstawie branży fashion & beauty,
  • Sylwia Zabielska – Dlaczego oni nie rozumieją?!” – o zmianie zachowań i postaw członków zespołów tworzących aplikacje mobilne,
  • Artur Kurasiński – Wycisnąć ile się da – jak gry mobilne zmieniają rozrywkę w kasyno i przyzwyczajenia klientów.
Mobile Trends for Experts

Dlaczego Mobile Trends przyciąga tak zacne grono?

Konferencja powstała jako unikalna kompozycja przyciągająca dziesiątki specjalistów z obszaru mobile, IT i nowych technologii. Co w tym roku wchodzi w jej skład?

Sześć ścieżek tematycznych poświęconych konkretnym zagadnieniom z segmentu mobile, jak na przykład: UX, Banking, Commerce, Marketing, Project Management czy ścieżka inspiracji biznesowych. Tak wyselekcjonowane obszary tematyczne z pewnością przypadną Ci do gustu!

Możliwość zanurzenia się w najnowszych i najważniejszych trendach oraz prognozy na przyszłość, dzięki którym zyskasz przewagę nad konkurencją w dynamicznie zmieniających się branżach.

Charyzmatyczni prelegenci, którzy dzięki swojej wieloletniej praktyce są w stanie wesprzeć Cię swoim merytorycznym ramieniem wiedzy w podążaniu za coraz większym zyskiem dla Twojej firmy!

Networking w całej swojej okazałości, dzięki środowisku specjalistów z całego kraju. Także, jeśli poszukujesz partnera biznesowego, nowych kontaktów lub osób do współpracy, to wystarczy, że porozmawiasz z kimś obok. Ilość przerw kawowych z pewnością da Ci szansę na zakręcenie się w towarzystwie.

Konferencja przygotowana jest przede wszystkim z myślą o Tobie! Dzięki temu organizatorzy mają pewność, że podczas Mobile Trends for Experts znajdziesz to czego szukasz, niezależnie od tego, czy jesteś managerem, kierownikiem działu, marketerem, specjalistą do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerem, grafikiem, biznesmenem, właścicielem firmy czy freelancerem, który chce rozwijać skrzydła i poszerzać horyzonty.

Zainwestuj w specjalistów, ale nie zapominaj o generalistach!

Taki ogrom informacji może przyprawiać Cię o ból głowy, ale spróbuj zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami i strategiami, a klienci chętniej zaprzyjaźnią się z Tobą! Rzecz tyczy się także stanowisk oraz pracowników, którzy kształcąc się w wyspecjalizowanych dziedzinach, z łatwością zmierzą się z wyzwaniami dzisiejszego biznesu.

Spotkajmy się wszyscy w Warszawie (albo online, jeśli wolisz!)

Więcej informacji na: https://2022.mobiletrends.pl/

Mobile Trends for Experts: 25-26.10.2022 r.

Miejsce: Warsaw Plaza Hotel, Łączyny 5, 02-820 Warszawa

Kup bilet na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja, a z kodem KUZNIA10 otrzymasz rabat na dowolnie wybrany przez Ciebie pakiet!

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, więc jeśli chcesz uzyskać 10 pkt za uczestnictwo to nie zwlekaj!

Do zobaczenia, 25 i 26 października w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie!