Poznajmy się

CZOŁEM!

Skoro trafiłeś w to miejsce, prawdopodobnie zastanawiasz się kim jestem i co mogę dla Ciebie zrobić, prawda?

Jestem copywriterem, który specjalizuje się w pisaniu dobrych treści technicznych i finansowych.

Zajmuję się również bardziej kreatywną stroną copy. Tworzę namingi, claimy, hasła reklamowe oraz scenariusze do promotion i explainer videos.

Na co dzień piszę dla agencji, korporacji i firm z sektora MŚP. Moi klienci pochodzą najczęściej z sektora: przemysłowego, budowlanego, marketingowego oraz finansowego.

MOJĄ PRACĘ ŁĄCZĄ TRZY RZECZY

  • Pełne zaangażowanie w proces twórczy
  • Maksymalne dopasowanie treści do Twoich potrzeb oraz wymagań
  • Najwyższa jakość wynikająca z kilkuletniego doświadczenia i wiedzy

W trosce o pełną satysfakcję moich klientów, przed zawiązaniem współpracy przesyłam ramową umowę o współpracy z przekazaniem majątkowych praw autorskich. Chcesz zapewnić poufność danym? Zawsze jestem gotów podpisać umowę NDA.

Napiszemy coś?

Odezwij się do mnie

+48 690 808 208

kontakt@kuzniatresci.pl

KUŹNIA TREŚCI W LICZBACH

Zleceń miesięcznie

Pisanych znaków miesięcznie

Klientów rocznie

Wypitych kaw rocznie

PRACA JEST PASJĄ, A PASJA PRACĄ

Kocham to, co robię, a każde nowe zlecenie jest dla mnie ekscytującym i świeżym doświadczeniem. Pracuję z pełnym zaangażowaniem, a owoc mojej pracy z pewnością Cię usatysfakcjonuje.

Przywiązuję dużą wagę do pełnego dopracowania oraz doszlifowania tworzonych przeze mnie treści. Słucham moich klientów i chcę dać im to, czego potrzebują. Nie gaszę pieca, dopóki nie będziesz w pełni zadowolony z moich usług. Nie znajdziesz tu fuszerki ani bylejakości.

Zaufało mi już wiele dużych firm i klientów indywidualnych. Chętnie zajmę się również Twoim zleceniem. Zapraszam do kontaktu!

Skoro i tak będziesz myśleć,
myśl odważnie. – Donald Trump

POZNAJ ZASADY PANUJĄCE W KUŹNI TREŚCI

Fundamentem Kuźni Treści jest najwyższa jakość oferowanych usług.

Moje działania są w pełni zorientowane na potrzeby moich klientów.

w

Każdy klient jest dla mnie tak samo ważny – traktuję partnerów biznesowych uczciwie i z szacunkiem. I oczekuję tego samego.

Kluczem do sukcesu jest kontakt. Jestem dyspozycyjny i uważnie słucham klientów. Nie zaczynam zlecenia bez odpowiedniej ilości informacji.