Najwyższy czas wyeliminować półśrodki i postawić na treści na stronę WWW, które sprawią, że Twoja konkurencja zmieni branżę. Sprawdź, jak możemy pomóc Ci sprzedawać więcej dzięki skutecznej treści!

Stać Cię na słabe treści?

🟠 Twoja strona internetowa generuje duży ruch, ale niewielką sprzedaż?

🟠 Uważasz, że treści na Twojej stronie WWW nie są perswazyjne ani zgodne z zasadami SEO?

🟠 Czujesz na karku oddech konkurencji inwestującej w content marketing?

🟠 Szukasz sprawdzonego copywritera, który stworzy skuteczne treści?

W takim razie jesteś we właściwym miejscu. Napisz do nas i porozmawiaj z nami o Twoim przyszłym contencie!

Wysokiej jakości teksty na stronę internetową mogą zadecydować o sukcesie lub porażce Twojej witryny. Jej zawartość ma niesamowitą moc – wysyła właściwe komunikaty, skłania czytelników do określonych zachowań i tworzy relacje pomiędzy Tobą i Twoimi klientami. To nie tylko wsparcie dla działań promocyjnych, ale ich kluczowy punkt. Content, który się wyróżnia to zaś inwestycja, która bardzo szybko się zwróci. Nie wierzysz? Sprawdź, jakie korzyści możesz odnieść, jeśli zainwestujesz w profesjonalnego copywritera i najlepsze teksty na stronę.

Zamów treści na swoją stronę WWW
interes audyt copywriterski

Dlaczego profesjonalny tekst na stronie internetowej jest kluczowy dla Twojego biznesu?

Według Internet Live Stats liczba stron internetowych sięga prawie 2 miliardów i niemal z każdą sekundą pojawiają się kolejne. Myślisz, że próba wyróżnienia się w tym tłumie skazana jest na niepowodzenie? Niekoniecznie. Inne statystyki wskazują bowiem, że ponad połowa użytkowników internetu spędza na stronie WWW tylko 15 sekund. Po wejściu na witrynę zaledwie rzucą okiem na tekst, przeskanują wzrokiem nagłówki i opuszczą stronę w poszukiwaniu lepszego contentu.

Tworzenie tekstów na stronę internetową ma więc za zadanie przełamać klątwę tych 15 sekund. Dobre teksty na stronę WWW pomagają wybić się ponad zalew małowartościowej treści i zatrzymać czytelnika przynajmniej na chwilę. Idealne teksty na stronę www spełniają natomiast cztery funkcje:

  • kierują czytelnika na stronę internetową;
  • zaciekawiają internautę przyjaznym layoutem i właściwą strukturą tekstu;
  • serwują mu przydatne informacje i wskazówki, tym samym przywiązując go do witryny i Twojej marki;
  • tworzą samonapędzającą się spiralę poleceń – raz wprowadzone w sieć cały czas pracują dla Ciebie i z czasem tylko zyskują na wartości.

👉Zamów profesjonalne teksty na stronę WWW i przekonaj się, jak wspomniane wyżej funkcje sprawdzą się w praktyce!

Profesjonalne treści na stronie internetowej przyciągną Ci nowych klientów

Zanim w ogóle Twój potencjalny klient będzie miał okazję zapoznać się z ofertą zaprezentowaną na stronie internetowej, musi na nią trafić. Nowych użytkowników możesz przyciągnąć na kilka sposobów. Zaliczają się do nich m.in.: 

  • naturalne wyniki wyszukiwania (a konkretnie wysokie pozycje witryny w SERP-ie),
  • kampanie linków sponsorowanych,
  • działania marketingowe prowadzone w mediach społecznościowych.

Wiesz, że od tego, jak dobrze dopasowane są teksty na stronę WWW, zależy efektywność każdego z tych kanałów pozyskiwania klientów?

treści na www

Naturalne wyniki wyszukiwania

Pozycja strony w SERP-ie zależy nie tylko od nasycenia treści konkretnymi słowami kluczowymi. Ogromne znaczenie ma także to, czy teksty są wartościowe dla czytelnika. Tworzenie contentu wyłącznie pod użytkownika lub tylko pod roboty wyszukiwarki nie przyniesie założonego rezultatu.

Szansę na podbój naturalnych wyników wyszukiwania da Ci doświadczony copywriter, który wplecie w pisane treści zarówno informacje atrakcyjne dla odbiorcy, jak i dobre praktyki SEO.To nie czary – sprawdź, jak pisać teksty pozycjonujące, które pokocha Google i użytkownicy.

Więcej na temat tego, jak pisanie tekstów na strony WWW wpływa na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, dowiesz się z dalszej części tekstu.

Kampanie linków sponsorowanych

Użytkownik przeglądający płatne wyniki wyszukiwania w Google skusi się na to, aby wejść na Twoją stronę, jeśli zachęci go do tego tekst reklamowy. To prawda. A jaki związek ze skutecznością kampanii linków sponsorowanych mają teksty na stronę WWW?

Zastanów się nad pewną kwestią. Twój budżet reklamowy jest ograniczony, prawda? Zależy Ci na tym, aby prowadzone działania marketingowe odznaczały się jak największym zwrotem z inwestycji. Zatem pożądana sytuacja to taka, w której przy zachowaniu takiego samego budżetu reklama dotrze do szerszego grona potencjalnych klientów. I tu jest pies pogrzebany. A właściwie nie pies, tylko efektywność tego kanału pozyskiwania odbiorców.

Ostateczny koszt reklamy Google Ads zależy od kilku zmiennych. Jedną z nich jest wynik jakości reklamy, obliczany na podstawie trzech elementów składowych: 

  • CTR – przewidywanego współczynnika klikalności;
  • trafności reklamy;
  • jakości strony docelowej.

Zwróć uwagę na podpunkt trzeci – jakość strony docelowej. Jest to ocena Twojej witryny pod kątem stopnia trafności (w odniesieniu do reklamy, która na nią kieruje) oraz przydatności treści dla odbiorcy. 

Wartościowe teksty na stronę WWW przyczynią się do osiągnięcia wyższego wyniku jakości reklamy, a co za tym idzie – do obniżenia jej kosztu. Niższy koszt pojedynczej reklamy sprawi z kolei, że trafi ona do szerszego grona potencjalnych klientów i to przy zachowaniu dotychczasowej wysokości budżetu przeznaczonego na promocję firmy w Google Ads.

Działania marketingowe w mediach społecznościowych a profesjonalny copywriting

No dobrze, przecież pisanie tekstów na strony www i tworzenie postów na Facebooku, Instagramie i LinkedInie to dwie osobne kwestie. Nie do końca. Pamiętaj, że użytkownicy doceniają wartościowy content. Jeśli na swojej stronie internetowej umieścisz ciekawy artykuł (niekoniecznie blogowy, może to być też opis oferty czy produktu), zwiększysz szansę na zaangażowanie odbiorcy. Gdy czytelnik uzna treść za atrakcyjną, będzie chciał podzielić się nią ze znajomymi np. na FB. W ten sposób linki do Twoich tekstów trafią do mediów społecznościowych. To kolejna szansa na dotarcie do potencjalnych klientów.

Zaciekawienie internauty przyjaznym layoutem i właściwą strukturą tekstów

Pamiętaj, że masz jedynie chwilę na to, aby zatrzymać użytkownika na swojej stronie internetowej. Jak to zrobić? Nie przykujesz go przecież kajdanami i nie zmusisz do przeczytania treści od deski do deski. Na szczęście masz nas! Zamiast kajdan wykuwamy teksty o strukturze przyciągającej wzrok odbiorcy niczym magnes.

Pisanie tekstów na strony www znacznie różni się od tworzenia np. dokumentów urzędowych. W tym przypadku ściana litego tekstu nie wchodzi w rachubę. Nieodpowiednio sformatowany tekst to wyższy współczynnik odrzuceń. Chcesz, aby content zachęcał do czytania? Nie wiesz jak to zrobić?

😎 My wiemy – zleć nam teksty na swoją stronę WWW

copywriting

Serwowanie klientowi przydatnych informacji i wskazówek oraz przywiązywanie go do marki

Właściwa struktura contentu to dopiero połowa sukcesu. Nawet najlepiej sformatowane treści nie zatrzymają użytkownika, jeśli nie znajdzie on na stronie tego, czego szuka. Idealne teksty na stronę WWW są nasycone przydatnymi informacjami i wartościowymi wskazówkami dla odbiorców komunikatów Twojej marki. Zanim powstanie tekst na stronę internetową, warto zbadać preferencje grupy docelowej. Doświadczony copywriter wejdzie w skórę Twojego potencjalnego klienta i zastanowi się, jakie treści zaserwować odbiorcy, aby zaspokoić jego głód informacyjny.

Zamów treści na swoją stronę WWW

Samonapędzająca się spirala poleceń

Zgodzisz się ze stwierdzeniem, że warto inwestować wyłącznie w takie teksty na stronę WWW, które okażą się skuteczne nie tylko przez chwilę, lecz również w dłuższej perspektywie, prawda? Pojawia się jednak pytanie, jak sprawić, aby content pozostał świeży i atrakcyjny dla czytelnika pomimo upływu czasu?

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne jest pisanie tekstów na strony WWW z uwzględnieniem zasady evergreen content oraz w duchu contentu premium. Treści powinny kryć w sobie wartość dla odbiorcy niezależnie od tego, czy trafi on na Twoją stronę internetową na drugi dzień po opublikowaniu tekstu, czy przeczyta go po kilku miesiącach.

Moc evergreen content kryje się w tym, że raz opublikowane teksty na stronę WWW, będą nieustannie generowały ruch w Twojej witrynie. Raz zasiejesz ziarno, a plony będziesz zbierać przez klika (a nawet kilkanaście!) kolejnych lat.

To, czy w końcu tak się stanie, zależy już od tego, jak zbudowane są teksty na stronę internetową i czy ich autor uwzględnił wszystkie czynniki, które wpłyną i na algorytmy wyszukiwania Google, i na żywego człowieka mającego konkretne oczekiwania i upodobania. Tekst na stronę WWW musi być więc wysokojakościowy, zoptymalizowany wizualnie i uwzględniający dobre praktyki SEO.

Wartościowe teksty na stronę internetową to lepsza pozycja wyszukiwania w Google

Choć Google nie jest jedyną wyszukiwarką internetową, to nie ma się co oszukiwać – właśnie ten gigant rozdaje karty i decyduje, która witryna jest bardziej widoczna w sieci i trafia do większej liczby internautów. Pisanie tekstów na stronę internetową zwiększa jej popularność i pomaga wysunąć się na wyższe pozycje rankingu stron. To z kolei większa szansa, że na Twoją witrynę trafi więcej osób.

To, jak ważne są teksty na stronę internetową, pokazują statystyki Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska:

  • ponad 66% wszystkich kliknięć w wynikach wyszukiwania generują strony znajdujące się na 5 najwyższych pozycjach;
  • więcej niż połowa przedsiębiorców mających swoje witryny WWW wskazuje, że rozwijanie i systematyczne pisanie tekstów na stronę internetową jest najlepszą taktyką SEO;
  • atrakcyjny tekst na stronie sprawia, że czytelnik pozostaje na niej dłużej – to z kolei aktywnie wpływa nie tylko na przywiązanie klienta do marki, ale na też na czysto techniczne pozycjonowanie strony i jej widoczność w wynikach Google;
  • ponad połowa przedsiębiorców uważa, że budowanie wysokiej jakości tekstów na stronę internetową jest dużo skuteczniejsze niż kampanie reklamowe Google Ads.
perswazja

W efekcie zapełnienie stron wartościową treścią pozytywnie wpływa na pozycjonowanie. To z kolei zwiększa ruch organiczny i bezpośrednio przekłada się na liczbę klientów W efekcie, zapełnienie stron wartościową treścią pozytywnie wpływa na pozycjonowanie. To z kolei zwiększa ruch organiczny i bezpośrednio przekłada się na liczbę klientów odwiedzających stronę. Bez tworzenia tekstów na stronę internetową nie da się tego osiągnąć.

Teksty na stronę internetową są Twoją najlepszą reklamą

Mówi się, że jak Cię widzą, tak Cię piszą. I odwrotnie – osoba, która trafi na Twoją witrynę, ujrzy Ciebie dokładnie takim, jakim opiszą Cię teksty na stronie internetowej. Nawet najbardziej rozległe kampanie reklamowe nie mają takiej mocy. Owszem są bardzo pomocne i mają dużą siłę przyciągania, ale nie wystarczą. Wzbudzają zainteresowanie, ale nie wyczerpują go i pozostawiają niedosyt. Mogą go zlikwidować właśnie teksty na stronę internetową. Będą tą przysłowiową kropką nad i, która może skłonić klienta do zakupu.

copywriting

Wartościowe teksty na stronę internetową zapewnią Ci wiele korzyści!

Stworzenie wizerunku firmy przyjaznej klientom

Teksty na stronę WWW, które dobrze opisują oferowane produkty lub usługi wpływają na to, że klient zacznie postrzegać firmę za taką, która doskonale zna się na rzeczy. Firmę, która zamiast komunikatu „interesuje nas tylko to, byś zakupił nasz produkt” przekazuje „pomożemy ci dokonać najlepszego wyboru”.

Zakomunikowanie, że sprzedaje się dobry produkt lub usługę

Ekspert, który zna swoją działalność i dokładnie ją opisuje to czytelny znak dla klienta, że produkt będzie wysokiej jakości, a jego zakup optymalnym wyborem. Jasne, te dwie rzeczy nie zawsze idą w parze, ale psychologia mówi co innego. Wyobraźmy to sobie za pomocą przykładu.

Prędzej kupimy to samo wino od sommeliera, który umie dokładnie opisać jego pochodzenie, bukiety zapachowe i walory smakowe, niż od sprzedawcy, który potrafi powiedzieć tylko tyle, że wino jest smaczne. Teksty na stronę internetową działają dokładnie w ten sposób – te wysokiej jakości są papierkiem lakmusowym, który w szybki sposób pozwala odróżnić złą usługę od dobrej.

Wzbudzenie zaufania klientów

Jeśli nie działa się w bardzo niszowej branży, to trzeba mieć świadomość tego, że mniej więcej kilkadziesiąt innych sprzedawców oferuje dokładnie ten sam produkt. Przekonanie, że klient wybierze przedmiot tańszy, może być zaś strzałem w stopę. Niewielka różnica cenowa nie przekona klienta do zakupu, a cena zbyt niska będzie po prostu podejrzana. Nie mówiąc już o tym, że całkowicie nieopłacalna biznesowo.

Przewagę konkurencyjną ma ten, kto potrafi przekonać klienta, że w tej samej cenie otrzyma on coś więcej. Dobre teksty na stronę internetową automatycznie przypisują właścicielowi witryny pewne cechy, nawet bez większych działań z jego strony.

copywriting

Profesjonalne teksty na stronę internetową to profesjonalne podejście do klienta.

Tylko tyle, i aż tyle.

Trzeba koniecznie wziąć pod uwagę, że współcześni konsumenci są coraz bardziej wymagający i świadomi. Nie wystarczy im powiedzieć, że produkt lub usługa „w 100% spełni ich oczekiwania” lub „jest najlepszy na rynku” i „tworzony z pasją”. Dzisiejszy dostęp do informacji sprawia, że klienci łakną konkretów i specjalistycznej wiedzy. Logiczne jest, że skierują się tam, gdzie mogą im to zapewnić dobre teksty na stronę internetową.

Efekty? Jest ich wiele, a każdy z nich sprzyja rozwijaniu biznesu:

  • większe prawdopodobieństwo tego, że klienci będą polecali Twoją witrynę innym;
  • lepsze przełożenie liczby wejść na konkretne korzyści: zakupy, czy skorzystanie z usług;
  • większa szansa na to, że internauta będzie często wracał i nie skieruje się do konkurencji;
  • lepsza realizacja celów biznesowych przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym.
copywriter

Pisanie tekstów na zlecenie – dlaczego powinieneś skorzystać z usług profesjonalnego copywritera?

Wielu właścicieli witryn nie zajmuje się osobiście tworzeniem tekstów na strony internetowe. Głównym powodem jest brak czasu lub umiejętności. Większość z nich jest dodatkowo przekonanych, że nie potrafi pisać, a do stworzenia dobrego tekstu na stronę WWW potrzeba talentu przynajmniej na miarę Karola Dickensa. Tymczasem nie do końca tak jest.

Trzeba wyjaśnić jedną bardzo ważną kwestię – copywriter nie jest ani pisarzem, ani eseistą, ani felietonistą. Pisanie tekstów na zlecenie nie zależy tylko od tego, czy wykonująca je osoba potrafi pisać, czy nie. Owszem, poprawność językowa i przyjemny styl świadczą o profesjonalizmie i są ważnymi czynnikami sukcesu, ale nie jedynymi.

Pisanie tekstów na zlecenie musimy uznać za konglomerat wielu nauk, przede wszystkim ekonomii, socjologii, psychologii i marketingu. Tylko wtedy teksty na stronę www będą najlepiej spełniać swoją funkcję i w zamierzony sposób oddziaływać na klienta.

Ponadto, tworzenie tekstów na stronę internetową to także umiejętność dostosowywania się do realiów konkretnej dziedziny, klientów, czy oczekiwań. Bez rozległej wiedzy na wiele tematów i umiejętności przewidywania zachowań konsumenckich nie da się tego osiągnąć.

Jak napisać dobry tekst na stronę internetową?

Profesjonalny copywriter podchodzi do tekstu kompleksowo, uwzględniając przede wszystkim CELE tekstu. Stworzy również TEKST, KTÓRY PRZEMÓWI DO KLIENTÓW.

Dobry copywriter:

  • zastosuje styl dostosowany do rodzaju tekstu na stronę internetową; inaczej napisze treść na landing page, inaczej ofertę sprzedażową, inaczej artykuł na bloga, a jeszcze inaczej opis produktu;
  • przedstawi informacje jasno i klarownie – tak, aby czytelnik nie miał wątpliwości, co jest tematem tekstu;
  • tworzenie tekstów na stronę internetową potraktuje naturalnie – napisze teksty ciekawe i pasujące do języka docelowej grupy odbiorców;
  • skutecznie podkreśli najważniejsze części tekstu na stronę i umieści je dokładnie tam, gdzie w pierwszej kolejności pada wzrok czytelnika;
  • podkreśli Twoje zalety w taki sposób, by czytelnik odniósł wrażenie, że będzie to stanowić duże korzyści dla niego;
  • stworzy przejrzystą strukturę tekstu, która skłoni czytelnika do przeczytania tekstu w całości;
  • zapewni spójność pod względem stylistycznym i merytorycznym;
  • zastosuje strategię Call to Action, czym zachęci użytkownika do działania, a nie tylko bezproduktywnego (z Twojego punktu widzenia!) spędzania czasu w witrynie;
  • napisze unikalny tekst na stronę internetową – ma już bowiem na tyle duże doświadczenie, że umiejętnie unika inspirowania się treściami stworzonymi przez innych autorów.
copywriter

Największą zaletą zatrudnienia copywritera jest uzyskanie obiektywnego spojrzenia na tekst, który musi być zrozumiały i czytelny dla wszystkich. Pisanie tekstów na zlecenie nie będzie dla niego pokusą, by rozprawiać o temacie godzinami, a napisany tekst na stronę nie będzie hermetyczny i zrozumiały wyłącznie dla innych profesjonalistów lub skrajnych pasjonatów. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w której czytelnicy czegoś nie zrozumieją i w konsekwencji zaspokoją swoje potrzeby gdzie indziej.

Pisanie tekstów na zlecenie a copywriting SEO – jakie zapewnia korzyści?

Profesjonalne pisanie tekstów na zlecenie musi uwzględniać wiele umiejętności i czynników, z których istnienia często nie zdajemy sobie sprawy. O ile samodzielne napisanie tekstu nie musi nastręczać trudności, o tyle nie zawsze zastosowanie się do wytycznych Google będzie możliwe.

Warto wiedzieć, że algorytmy pozycjonowania, które odpowiadają za rankowanie strony, biorą pod uwagę aż 200 czynników. Profesjonalny copywriter zna większość z nich i potrafi je zastosować w praktyce. W efekcie stworzy tekst zoptymalizowany, najbardziej odpowiedni dla maszyny, a przy tym przyjazny w odbiorze dla czytelnika.

Dobre pisanie tekstów na zlecenie to takie, które:

  • uwzględnia najlepsze dla Twojej witryny słowa kluczowe i wplata je w tekst naturalnie;
  • wie, jak zastosować nagłówki, listy i wypunktowania;
  • stosuje się do najważniejszych aktualizacji Google;
  • wie, jakie rodzaje tekstów plasują się wyżej w wyszukiwaniach, a jakie są spychane w rankingach.
Zamów teksty na stronę internetową, które wyrwą z butów Twoich klientów!

Cennik tekstów na stronę internetową – ile zapłacimy za wartościową treść?

Nie zawsze możliwe jest bezpośrednie zastosowanie cennika tekstów na stronę internetową. Czasami należy wręcz powiedzieć, że takie pojęcie albo nie istnieje, albo jest bardzo rzadkie. I to wcale nie dlatego, by mydlić klientom oczy. Wręcz przeciwnie – zwykle jest to spowodowane profesjonalnym podejściem do pisania tekstów na zlecenie i chęcią spełnienia oczekiwań klienta.

O ile liczne serwisy online, których zadaniem jest hurtowe tworzenie podobnych do siebie treści, stosują konkretną stawkę za 1000 zzs, o tyle trudno tego oczekiwać od copywritera lub agencji. W pierwszej kolejności konieczne jest poznanie Twoich potrzeb, specyfiki branży, czy konieczności podjęcia konkretnych działań.

W ostatecznym rozrachunku wpływ na cennik tekstów na stronę internetową ma wiele czynników. Najważniejsze z nich to:

  • rodzaj tekstów na strony internetowe;
  • liczba tych tekstów lub ogólna objętość treści;
  • zakres współpracy;
  • inne zadania, które odbiegają od schematycznego tworzenia tekstów na strony internetowe (a które my za Ciebie zrobimy!): analizy SEO, opracowania strategii publikacji, zapoznania się z ofertą konkurencji itp.

Czy zlecenie pisania tekstów na stronę się opłaca?

Tworzenie tekstów na strony internetowe nie jest czymś, co da się łatwo przełożyć na zyski w krótkiej perspektywie. Wbrew pozorom bardzo duże znaczenie ma nie tylko to CO się publikuje, ale też JAK i KIEDY się publikuje. O dobre teksty na stronę internetową trzeba dbać nieustannie i publikować je w regularnych odstępach czasu.

W podobny sposób nie da się łatwo przełożyć cennika tekstów na stronę internetową na korzyści, które odniesiesz. Podstawą wyboru nie jest bowiem cena, a portfolio i dotychczasowe referencje. Do Twojego sukcesu przyczyni się copywriter i jego umiejętności, a nie to, ile zapłacisz za teksty.

Tylko dobrze napisana treść Tylko dobrze napisana treść pozwoli tekstom na stronie pracować na wizerunek Twojego biznesu cały czas. Ich oddziaływanie się kumuluje i wzmacnia z czasem.

Pisanie tekstów na stronę internetową zostaw osobom, które od podszewki znają zasady ich tworzenia, a zaoszczędzony czas zainwestuj w rozwój siebie i swojego biznesu. To kolejna korzyść, która pomoże Ci realizować swoje cele i efektywnie wykorzystywać wszystkie dostępne środki.