Szukasz sposobu, aby Twój klient kupił? Właśnie do tego służy landing page. Głównym celem takiej strony jest nakłonienie użytkownika do określonego działania. Sprawdź, jak przedstawić swoją ofertę, by naprawdę się wyróżnić i zmaksymalizować współczynnik konwersji!

Jak zachęcić nieprzekonanego klienta do działania? Postaw na efektywny landing page!
Po co Ci landing page?

Co zyskasz, publikując skuteczny landing page? Misja: wysoka konwersja

Wyobraź sobie taką sytuację: potencjalny klient znajduje się na stronie internetowej, czyta tekst i z każdym słowem utwierdza się w przekonaniu, że to oferta idealnie trafia w jego potrzeby. Zachwycony treścią i zachęcony przez perfekcyjnie dobrane CTA wypełnia formularz, podaje dane osobowe lub nawet od razu kupuje produkt. A teraz wyobraź sobie, że to… Twoja witryna!

Chcesz, by Twoi odbiorcy szybko i chętnie realizowali założony przez Ciebie cel? Nic prostszego – nasi Kowale do perfekcji opanowali tworzenie perswazyjnych treści sprzedażowych i marketingowych.

Co zyskasz, zamawiając skuteczne treści na landing page? Dzięki świetnie stworzonej stronie docelowej:

  • nakierujesz uwagę odbiorców dokładnie na swoją ofertę;
  • szybko zrealizujesz cel, np. dokonanie zakupu produktu, wypełnienie formularza czy pozyskanie leadów;
  • zwiększysz efektywność kampanii reklamowych np. na Facebooku czy Google Ads;
  • oszczędzisz sporo pieniędzy (koniec z przepalaniem budżetu reklamowego);
  • jeszcze lepiej poznasz swoich klientów oraz ich motywacje.

No dobrze, ale czym tak dokładnie jest landing page? Czy to nie jest po prostu standardowa witryna?

Landing page to zwykła strona? Absolutnie! Czym jest sprzedażowa strona lądowania?

Co to jest landing page?

Landing page, a po polsku strona lądowania (choć to określenie jest rzadko używane), to stosunkowo prosta i krótka witryna. Najczęściej jest wykorzystana jako strona docelowa kampanii marketingowej. Zawsze realizuje jeden określony cel sprzedażowy lub marketingowy. Odbiorca od samego początku jest na niego nakierowany. Podąża wzrokiem na dół, aż znajdzie przycisk CTA (call to action, wezwanie do działania). A później dzieje się magia!

Skuteczny landing page to must have, jeśli chcesz zachęcić potencjalnego klienta do akcji. Dlaczego warto stworzyć stronę lądowania, zamiast kierować ruch na stronę główną? Czy nie lepiej, żeby użytkownik poznał całą ofertę od razu?

Na stronie głównej zwykle znajduje się wiele elementów. Tu opis jednej usługi, tam drugiej, zaraz obok cała gama opinii… Co robić, gdzie patrzeć, w co klikać? Nie wiadomo! Zaprojektowanie komunikatu, który ma jedną konkretną rolę, jest po prostu skuteczniejsze. Odbiorcy nic nie rozprasza – może zwrócić uwagę na to, co naprawdę ważne. Znacznie łatwiej zmotywować go również do konkretnego działania. Dzięki temu efektywniej trafisz też do idealnie dopasowanej grupy docelowej.

A może landing page, który na maksa podkręci sprzedaż? Stworzymy go dla Ciebie!

Jak stworzyć dobry tekst na landing page? Pisanie skutecznej strony docelowej od A do Z

Jak stworzyć skuteczny landing page?

Konwersja, konwersja, konwersja… To Twój cel, gdy tworzysz landing page. Bez względu na to, co dokładnie chcesz osiągnąć (m.in. sprzedaż swojego produktu, pozyskanie numeru telefonu klienta, skłonienie do pobrania e-booka), odbiorca ma zrobić tylko to.

Pisanie landing pages to sztuka, która wymaga wiedzy i umiejętności. Co powinna zawierać skuteczna strona docelowa?

Najważniejsze elementy to:

  • chwytliwy nagłówek – to być albo nie być dla komunikatu;
  • język korzyści – czyli co odbiorca zyska, jeśli zainteresuje się ofertą;
  • przemyślane CTA, które bezpośrednio zachęca do akcji;
  • odpowiednie formatowanie – dbałość o wizualną formę;
  • społeczny dowód słuszności – tzw. social proof, np. opinie, statystyki;
  • słowa kluczowe – jeśli strona ma być również pozycjonowana;
  • odwołanie do emocji – to nimi kieruje się większość klientów.

Tekst na landing page jasno komunikuje, co należy wykonać, aby osiągnąć cel. To nie miejsce na lanie wody! Prostota i zwięzłość zawsze są w cenie. Strona powinna zawierać wszystkie potrzebne informacje podane w atrakcyjny sposób – w kilka sekund ma podbić serce odbiorcy.

Jeśli powierzysz stworzenie treści na landing page profesjonalistom (copywriterowi, który zna się na rzeczy), bez większego wysiłku nakłonisz nawet kilkanaście procent odwiedzających do akcji.

Wypełnij brief i zyskaj treści na landing pages, które naprawdę konwertują

Do tworzenia skutecznego landing page’a kluczowe jest poznanie grupy docelowej. Najlepsze teksty sprzedażowe powstają wtedy, gdy są kierowane do określonej buyer persony. Co jeszcze jest istotne, by proces pisania strony lądowania szedł jak po maśle? Pamiętaj, by umieścić w briefie dane takie jak Twój konkretny cel, wyróżniki produktu lub usługi, specyfika branży oraz inne dodatkowe informacje (np. Twoje pomysły czy wizje).

Dzięki informacjom, jakie nam podasz, perfekcyjnie dopasujemy Twojego landing page’a do oczekiwań i potrzeb – zarówno Twoich, jak i docelowych odbiorców!

Do konwersji, gotowi, start! Zgłoś się teraz, aby jutro zwiększyć swoją sprzedaż

FAQ

  • 1. Czym różni się zwykła strona internetowa od landing page’a?
    Najważniejszą różnicą jest cel tworzenia. W przypadku LP jest on jasno sprecyzowany i tylko jeden. Zwykła strona internetowa może pełnić z kolei kilka funkcji (np. sprzedażową, informacyjną). Tradycyjna witryna najczęściej jest też dłuższa i bardziej szczegółowa, ma ponadto menu (którego w landing page się nie używa).
  • 2. Jak wygląda landing page?
    Wygląd strony docelowej zależy od kilku czynników (m.in. branża, grupa docelowa, ustalony cel). Podstawa zwykle jest jednak podobna i obejmuje nagłówek, dość krótkie i zwięzłe komunikaty, CTA, ewentualnie formularz do wypełnienia przez odbiorcę.
  • 3. Ile kosztuje pisanie landing pages?
    Podanie dokładnej ceny jest możliwe, gdy wskażesz nam szczegóły projektu i wypełnisz brief. Standardowo za dobry tekst na landing page zapłacisz kilkaset złotych. Orientacyjne ceny znajdziesz w naszym cenniku.
  • 4. Jak skutecznie nakłonić użytkowników landing page do konwersji?
    Zaufaj naszym copywriterom! To profesjonaliści, którzy doskonale znają techniki marketingowe i sprzedażowe. Współczynnik konwersji zwiększają takie czynniki jak język korzyści, odwoływanie się do emocji, prosty przekaz i odpowiednio dobrane wezwanie do działania.