Oferty handlowe

Chcesz przekonać potencjalnych klientów do swoich produktów lub usług? Wyślij im ofertę handlową. Ale nie byle jaką, a PORZĄDNĄ OFERTĘ HANDLOWĄ. Odpowiednia reklama w odpowiednim czasie to gwarancja sukcesu. W tekście znajdziesz informacje, jak napisać ofertę handlową, która niczym magnes przyciągnie nowych klientów i wygeneruje wysoki współczynnik ROI.

Jak napisać ofertę handlową? Porządnie i z głową

Dobrze napisana oferta handlowa to jedna z lepszych inwestycji, która pozwoli Ci odnotować większą sprzedaż i poprawić współczynnik konwersji. Wysyłanie miernych, nieciekawych i często nudnych jak flaki z olejem ofert handlowych na pewno nie przybliży Cię do osiągnięcia zamierzonego sukcesu.

Zastanów się: ile otrzymywanych listów sprzedażowych wrzucasz wprost do śmietnika przy pierwszym spojrzeniu? Podpowiem Ci: multum. Dobra oferta handlowa musi zaciekawić – i to już na samym wstępie podczas skanowania jej wzorkiem przez odbiorcę.

Pisanie skutecznych listów sprzedażowych to nie lada sztuka, na którą składa się wiele elementów. Prawidłowe ich wykorzystanie pozwoli Ci zaciekawić i sprzedać swój produkt. Zatem jak napisać ofertę handlową, która porwie tłumy?

Elementy składowe dobrej oferty handlowej

Oczywiście, list sprzedażowy będzie różnił się w zależności od brandu i produktu, jednak podstawowy szkielet oferty handlowej pozostaje taki sam. Poniżej przedstawiam Ci najważniejsze dwa aspekty, na które należy zwrócić uwagę podczas pisania oferty handlowej.

Musisz wiedzieć, do kogo ją kierujesz

Wiedza o tym, komu kierujesz swoją ofertę, jest kluczowa do jej prawidłowego stworzenia. Koniecznie poznaj swój target i wiedz, jak go do siebie przekonać. Poza tym niezwykle istotnym aspektem jest wysyłanie oferty na prawidłową skrzynkę e-mail.

Musisz być pewien, że wysłałeś ofertę do osoby, decyzyjnej i takiej, która może być nią zainteresowana. Popularnym błędem jest przedstawianie ofert na ogólne skrzynki firmowe, w których listy sprzedażowe giną w szumie informacyjnym.

Korzyści i konkrety

Oferta handlowa musi być możliwie spójna, konkretna i transparentna dla odbiorcy. Musisz uwypuklić w niej najważniejsze zalety, które wiążą się ze skorzystaniem z Twoich produktów lub usług.

List sprzedażowy nie może być utrzymany w luźniej literackiej formie. Jak napisać ofertę handlową? Przedstawiaj korzyści oraz inne informacje dla potencjalnego klienta w sposób zwarty i konkretny. Pamiętaj, że każdy lubi czuć się szanowany. Nie stosuj w ofertach kolokwializmów i żargonu. Pisz schludnie i pokaż, że szanujesz odbiorcę swoich treści. Profesjonalne podejście procentuje.

Jak napisać dobrą ofertę handlową?

Dobra oferta handlowa składa się z trzech istotnych punktów, które determinują jej atrakcyjność. Tworząc list sprzedażowy, musisz pamiętać, żeby był wiarygodny i spójny z polityką firmy. O wiele więcej zyskasz prawdomównością i szczerymi intencjami niż kłamstwem i matactwem. Zrób wszystko (w granicach rozsądku i dobrego smaku), żeby oferta utkwiła w pamięci potencjalnych klientów. Ostatnim ważnym elementem każdej oferty jest zachęcenie do kontaktu, przejrzenia pełnej oferty, czy zerknięcia na portfolio.

  • Wiarygodność, zaufanie, spójność

Jeżeli zbudujesz zaufanie swoją ofertą handlową, klienta masz niemal „w kieszeni”. W tym celu koniecznie musisz stworzyć ofertę zgodną z wizerunkiem brandu. List sprzedażowy to często pierwsza forma kontaktu z potencjalnym klientem. Musisz zrobić na nim jak najlepsze wrażenie. Daj się poznać od jak najlepszej strony.

  • Nie daj o sobie zapomnieć

Poza tworzeniem ofert handlowych zgodnych z sumieniem, brandem i dobrym smakiem, powinieneś również postarać się, żeby utkwić w pamięci czytelnika. Świetnym przykładem tego typu są hasła, motta, claimy i slogany reklamowe. Zaimplementuj w liście sprzedażowym kilka elementów, które wyróżnią go na tle konkurencji i postaraj się, by oferta handlowa pozostała jak najdłużej w głowie czytelnika.

  • Nawołuj do działania i pokaż jak to zrobić

Call To Action (CTA) znajdziesz w każdej formie reklamowej. W Twojej ofercie handlowej również nie powinno go zabraknąć. Po zaprezentowaniu usługi lub produktu napisz, czego oczekujesz od klienta i przedstaw, w jaki sposób powinien to zrobić. Nakieruj go do wykonania żądanej akcji – kliknięcia linku, zapisania się na newsletter lub skontaktowania się z pracownikiem Twojej firmy.

Chętnie napiszę Ci dobrą ofertę handlową

Zapraszam Cię do skorzystania z mojej oferty. Gwarantuję Ci napisanie skutecznej oferty handlowej, która okaże się świetną inwestycją i pozwoli Ci podnieść współczynnik konwersji. Skontaktuj się ze mną i przedstaw swoje oczekiwania. Jestem dyspozycyjny i z przyjemnością stworzę Ci skuteczny list sprzedażowy.