Prowadzenie kont na portalach społecznościowych

Nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz. Obecnie niemal każda osoba ma konto na jakimś portalu społecznościowym, a firmy, podłapując ten trend, zaczęły na potęgę zakładać firmowe konta na Facebooku, Twitterze, czy Instagramie. Dlaczego warto pójść ich śladem? Dlaczego prowadzenie kont na portalach społecznościowych jest tak ważne?

Im więcej kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, tym lepiej, prawda? Media społecznościowe to potężny oręż w walce o klienta. Pozwalają zaistnieć nawet niewielkiej firmie, a także skupiać wokół swojego brandu rzeszę oddanych użytkowników.

Odpowiednio przemyślana strategia prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych pozwoli znacząco podnieść ruch na stronie, współczynnik konwersji, zbudować doskonały PR, a przede wszystkim zaufanie wśród odbiorców treści. Konta na portalach społecznościowych umożliwiają firmie pokazanie swojego ludzkiego oblicza i nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem.

Prowadzenie kont na portalach społecznościowych to nie bułka z masłem

Powstało wiele strategii na temat prowadzenia fanpage firmy, ba, powstały nowe miejsca pracy, takie jak np. specjalista ds. social media. Niestety nieumiejętnie prowadzony fanpage może w prosty sposób przyczynić się do pogrążenia brandu. Wystarczy jeden błąd merytoryczny, nieumiejętne nawiązywanie kontaktu z grupą odbiorców czy brak charyzmy, a wizerunek firmy leci na łeb na szyję.

Innym problemem, z którym borykają się firmy na portalach społecznościowych, jest niesystematyczność i zbyt powolne reagowanie. Social media to dynamiczne środowisko, w którym kontakt powinien być błyskawiczny, szybki i rzeczowy.

Warto pamiętać o jednej zasadzie – konto na Fejsie, Twitterze, Google+ czy Instagramie ma za zadanie pozwolić firmie zaistnieć, zaciekawić, budować zaufanie i poszerzać grupkę fanów wokół brandu. Tworzenie z firmowych profili społecznościowych kolejnego miejsca, w którym prezentujemy swoją ofertę i stosujemy techniki z tzw. marketingu neandertalskiego tylko pogorszy nasz wizerunek w oczach osób zainteresowanych firmą.

Skuteczne prowadzenie kont na portalach społecznościowych oferuje wymierne korzyści

Prawidłowo zarządzane profile na portalach społecznościowych dadzą Twojej firmie wiele korzyści. Są to:

  • skuteczne dotarcie do szerszego grona odbiorców,
  • wzmocnienie pozycji wśród konkurencji,
  • lepsze zaprezentowanie brandu i budowanie PR,
  • zawiązanie dialogu z użytkownikami portali,
  • zaciekawienie swoją ofertą osób w mediach społecznościowych,
  • świetna promocja firmy poprzez zróżnicowane działania w mediach społecznościowych.

Prowadzenie kont na portalach społecznościowych – dlaczego to outsourcować?

Zlecanie podmiotom trzecim zadań związanych z promocją marki w e-commerce poprzez prowadzenie profili na portalach społecznościowych, blogów, budowanie strategii SEM, to coraz popularniejsza forma tworzenia świadomości marki w Internecie.

Dzięki upowszechnieniu się tej formy współpracy nie musisz sam borykać się ze żmudnym prowadzeniem kont firmy w social media, możesz to zlecić i zrzucić z siebie ten obowiązek. Dlaczego warto outsourcować prowadzenie profili na portalach społecznościowych?

  • zyskujesz czas – nie musisz prowadzić i zarządzać fanpage, a także dyskutować z użytkownikami;
  • wiesz, że konto prowadzone jest rzetelnie i możliwie w jak najlepszy sposób – profil prowadzony jest wedle Twoich wytycznych i poleceń, a także mojej wiedzy i doświadczenia;
  • nie kupujesz kota w worku – doskonale wiesz, za co płacisz i możesz zaobserwować mierzalne efekty mojej pracy;
  • skuteczne prowadzenie konta na portalu społecznościowym to doskonała inwestycja w swoją firmę.

Zapraszam Cię do współpracy – zadbam o dobre imię Twojej firmy w sieci

Oferuję Ci profesjonalne prowadzenie profilu na Facebooku i Instagramie. Doskonale operuję językiem korzyści, znam techniki SEM i e-marketingu, a przede wszystkim umiem wsłuchać się w to, o czym szepcze sieć i jej społeczność. Zapraszam Cię do współpracy.