Szkolenia z zakresu content marketingu, social media oraz skutecznych działań reklamowych.

szkolenia

Wszystko zależy od tego, jak dobrze rozumiesz swoich klientów.

Nauczymy Cię ich rozumieć, właściwie komunikować wartość Twoich produktów lub usług oraz skutecznie sprzedawać.

warsztat strategiczny komunikacji marki wzór

Szkolenie to nie wszystko

Zgadza się!

W Kuźni Treści nauczysz się, jak robić content marketing, kampanie reklamowe, pisać skuteczne treści czy działać w mediach społecznościowych.

Ale to nie wszystko! Każda osoba biorąca udział w naszych szkoleniach może liczyć na masę materiałów dodatkowych, dzięki którym może szlifować własne umiejętności oraz realizować samodzielnie strategię marketingową swojej marki.


Czy skutecznie opowiadasz o swojej marce?

  • Nie wiesz, jak wyróżnić się wśród konkurencji oferującej podobne produkty lub usługi?
  • Twoja oferta jest naprawdę ekstra, ale poziom sprzedaży Cię nie satysfakcjonuje?
  • Nie wiesz, jak najskuteczniej komunikować wartość i korzyści, które zapewniasz klientom?
  • Nie wiesz, w jaki sposób opowiadać o swoim biznesie, żeby zaciekawiać i angażować?
  • Chcesz sprzedawać więcej i rozwijać firmę szybciej, ale daleko Ci do sprzedawania rodem z call center?

​Nauczymy Cię opowiadać o swoim biznesie tak, żeby klienci kupowali.

e-book


Zyskaj odpowiedzi na pytania, których nigdy nie zadałeś…

Bo nie miałeś komu ich zadać!

  • Szkolenia każdorazowo dopasowujemy do Twoich potrzeb.
  • Nasi trenerzy są doświadczonymi praktykami, którzy każdego dnia wykuwają dla naszych klientów projekty z obszarów: content marketingu, komunikacji, strategii, social media marketingu, copywritingu i content writingu czy performance marketingu.
  • Dzielimy się wiedzą na uczelni ASBiRO, branżowych konferencjach, zamkniętych warsztatach i szkoleniach.
  • Dostaniesz od nas materiały poszkoleniowe, dzięki którym utrwalisz wiedzę i zyskasz narzędzia do samodzielnego realizowania działań marketingowych.
  • Otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Ta usługa jest dla Ciebie, jeśli chcesz…

  • Trophy poprawić jakość komunikacji i promocji marki Po szkoleniu uczestnicy wiedzą w jaki sposób realizować skuteczne działania w social media, content marketingowe i performance, co przekuwa się na późniejszą realizację celów biznesowych firmy
  • Strategy adaptować firmę do zmian rynkowych Szkolenia z content marketingu, dzialań reklamowych i komunikacji pomagają pracownikom być na bieżąco z trendami i zmieniającymi się warunkami rynkowymi, co pozwala firmie szybko reagować na nowe możliwości.
  • TrendUp poprawić wyniki marketingowe Szkolenia z content marketingu, social media i działań reklamowych pozwalają pracownikom lepiej zrozumieć, jak skutecznie tworzyć i promować treści, co prowadzi do większego zaangażowania odbiorców i lepszych wyników sprzedaży.
  • Certificate zwiększyć kompetencje pracowników Szkolenia pomagają pracownikom zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą im lepiej wykonywać swoje zadania, co prowadzi do wyższej efektywności i produktywności.
  • Shapes rozwijać kreatywność zespołu Szkolenia z content marketingu i komunikacji uczą pracowników, jak myśleć kreatywnie i generować nowe pomysły, co przyczynia się do innowacyjności i dalszego rozwoju firmy.

Kogo szkolimy?

Osobami, które najczęściej korzystają z naszych szkoleń i kursów, są:

  • Specjaliści marketingu, PR’u i contentu pracujący w wewnętrznych działach marketingowych małych, średnich i dużych firm.
  • Freelancerzy i specjaliści rozwijający własne marki osobiste.
  • Przedsiębiorcy prowadzący biznesy w branżach produktowych i usługowych.
  • Właściciele i osoby zarządzające biznesami w e-commerce.

Zapytaj o swoje szkolenie marketingowe!

3 marketingowe pytania

Marketing jest zarówno trudny, jak i prosty.

Trudny, bo działania marketingowe realizowane są obecnie na niezliczonej ilości płaszczyzn przy wykorzystaniu wielu różnorodnych technik i przytłaczającej ilości narzędzi.

Łatwy, bo marketing sprowadza się do 3 fundamentalnych pytań. Każda marka – duża i mała – musi umieć odpowiedzieć sobie na te pytania, jeśli chce skutecznie sprzedawać.

Pytanie 1: KTO?

​KTO jest Twoim docelowym klientem?

Czego Twój klient NAPRAWDĘ potrzebuje? Jakie ma problemy i cele? Jakie obiekcje, obawy i wątpliwości nim targają?

Pytanie 2: CO?

CO oferujesz swoim klientom?

Jaką masz propozycję wartości dla klienta? Co mu oferujesz, żeby idealny klient uznał to za wartościowe?

Pytanie 3: JAK?

JAK dotrzeć do idealnych klientów z przekazem?

Jak zakomunikujesz propozycję wartości klientowi, żeby przykuć jego uwagę, zaangażować go i skłonić do zakupu?

Proste? Tak. Łatwe? Nie.

Zobacz jak ładnie o nas mówią

  1. Kuźnia Treści przygotowała dla nas solidną i praktyczną dawkę wiedzy dotycząca tworzenia treści na Linkedin. Warsztaty były w przystępnej formie, z konkretnymi przykładami i odnoszące się do naszej specyfiki branży oraz pracy.
    Philip Morris Polska Logo Martyna Skalska Employer Branding Lead Philip Morris Polska Distribution Sp. z o .o.
  2. Czy polecam kurs copywritingu od Kuźni Treści? Wręcz namawiam do niego innych! Tyle konkretnej wiedzy o pracy copywritera i to bezpłatnie! W takim przypadku nie skorzystać to wręcz zbrodnia. Od przybytku głowa nie boli, dlatego naprawdę polecam uczestniczyć w kursie każdemu, kto chce spróbować w tej branży.
    Ania P uczestniczka kursu
  3. Kurs Marcina Cichockiego to rzetelne, konkretne i zrozumiałe kompendium wiedzy o copywritingu. Przejrzysta struktura pozwala szybko odświeżyć najważniejsze informacje na konkretny temat. Kurs jest warty każdej chwili poświęconego mu czasu.
    Kamil Nowak Kamil Nowak Copywriter freelancer
  4. Gorąco polecam szkolenia od Kuźni każdemu, kto chce wejść z contentem i treściami reklamowymi dwa poziomy wyżej. Jako marketer, jakość produkowanych przeze mnie treści oraz tekstów reklamowych musi być na wysokim poziomie, bo od tego w dużej mierze zależy moja skuteczność. Szkolenia Kuźni nie są moimi pierwszymi z content marketingu, ale z pewnością zajmie pierwsze miejsce na podium. Najbardziej polecam zadania domowe, które Marcin sprawdza osobiście i mówi, co można jeszcze poprawić. Bez praktyki teoria jest nic nie warta, a praktyki jest tutaj masa.
    marcel2 Marcel Kowalkowski marketer w marcelkowalkowski.pl
  5. Realizacja kursu dała mi możliwość podjęcia się nowych wyzwań zawodowych. Marcin podchodzi do kursantów z zaangażowaniem, dając cenne lekcje i wskazówki. Do dyspozycji miałam zarówno feedback do każdej z lekcji, jak i możliwość rozmowy. Do każdej z lekcji dołączone są zadania w zeszycie ćwiczeń, które pozwalają na szlifowanie swojego warsztatu i wymagały w kolei mojego zaangażowania. Dotychczas wzięłam udział w niejednym kursie czy szkoleniu marketingowym i żaden z nich nie był tak wymagający i motywujący do działania. Polecam ten kurs każdemu, kto chce podszkolić się w pisaniu różnorodnych treści.
    monika Monika Nastalska Traffic Manager w Email Partners
  6. Przeczytałeś kolejną książkę o copywritingu, ale nadal czujesz, że błądzisz we mgle i brakuje Ci praktycznej wiedzy oraz konkretów dzięki którym poprawisz swój warsztat? Z całego serca mogę polecić Ci warsztaty copywriterskie organizowane przez Alicję z Kuźni Treści i jej team doświadczonych redaktorów. Tym, co wyróżnia praktyczną naukę copywritingu w Kuźni jest jasny przekaz bazujący na konkretnych przykładach, poparty wiedzą z najwyższej językowej półki. Przykładowe teksty są dosłownie rozbierane na czynniki pierwsze, a każdy błąd, niejasność i dwuznaczność są bezlitośnie punktowane. Jako copywriter współpracujący z ogólnopolskimi kancelariami prawnymi i portalami medycznymi sam często zasięgałem rady redaktorów z Kuźni odnośnie zawiłości języka polskiego i nigdy się nie zawiodłem. Wierzę, że Ty również będziesz zadowolony.
    Maciej Szukała
  7. Po 15 latach pracy w zawodzie wydawało mi się, że wiem już wszystko o copywritingu. Rok współpracy z Redaktorami z Kuźni Treści nauczył mnie jednak, że zawsze można pisać lepiej, celniej i bardziej przekonująco. W czasach, gdy teksty muszą podobać się i czytelnikom, i przeglądarce internetowej, takie wsparcie jest na wagę złota!
    Agata Pavlinec

Nasi trenerzy

👉 Maciej Sowa

Marketing Manager w Kuźni Treści

Od ponad 8 lat współpracuję z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracowałem po stronie agencji marketingowych, zarządzałem działami marketingu in-house oraz realizowałem projekty jako samodzielny specjalista. Jestem współzałożycielem CRASH Mondays – cyklicznych spotkań dla specjalistów branży kreatywnej.

Maciej Sowa
Marcin Cichocki

Marcin Cichocki 👈

CEO Kuźni Treści

Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.

👉 Alicja Podkalicka

Content Managerka w Kuźni Treści

Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Kuźni Treści. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.

Alicja Podkalicka
Paweł Sadowski

Paweł Sadowski 👈

Content Specialist w Kuźni Treści

Jestem Content Specialistą stawiającym na nowoczesne rozwiązania w zakresie tworzenia contentu. Od najmłodszych lat preferuję rzemieślnicze podejście do słowa i lubuję się w zagwozdkach językowych. Dbam o najwyższą jakość językową contentu wykuwanego w Kuźni Treści. Po godzinach występuję w teatrze muzycznym.

Ciut więcej opinii

To na Ciebie czeka👇

  • kurs copywritingu Tylko i wyłącznie praktyczna wiedza
  • długopis Szkolenie dopasowane do wyzwań stojących przed marketingiem Twojej firmy
  • grupa Praca na praktycznych zadaniach
  • uścisk rąk Doświadczony opiekun oraz wsparcie wykładowców
  • legal Bezpłatna analiza działań Twojej firmy w materii, której dotyczy szkolenie
  • content premium Bonusy dydaktyczne od Kuźni Treści
  • certyfikat Certyfikat po zakończeniu szkolenia
  • praca domowa Projekt zaliczeniowy
  • konsultacje treści Konsultacje online

Zaufali nam poważni gracze

  1. GetResponse
  2. xtb Online trading
  3. Oponeo
  4. ISS
  5. Interia
  6. Caparol
  7. dako
  8. busines insider
  1. Rossmann
  2. Vision Express
  3. iTaxi
  4. Isprzęt
  5. Carsmile
  6. intermarche
  7. gaminate
  8. allegro

Naucz się marketingu w Kuźni Treści

Rozwijaj biznes szybciej dzięki praktycznym, marketingowym kwalifikacjom.

Szkolenia przeprowadzamy zarówno stacjonarnie w siedzibie klientów, jak i online.

Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.

content marketing

    Jakie szkolenie możemy dla Ciebie wykuć?





    Umów niezobowiązujące spotkanie