Wszystko zależy od tego, jak dobrze rozumiesz swoich klientów.
Nauczymy Cię ich rozumieć, właściwie komunikować wartość Twoich produktów lub usług oraz skutecznie sprzedawać.
Oto aktualne kursy i szkolenia otwarte w Agencji Kuźni
Praktyczny kurs copywritingu
🥇BESTSELLER🥇
Praktyczny kursu copywritingu, który łączy wiedzę teoretyczną z ćwiczeniami praktycznymi realizowanymi pod okiem doświadczonej redakcji.
Kurs copywritingu Słowem Sprzedawaj
Podczas szkolenia zdobędziesz kompleksową wiedzę o copywritingu i nauczysz się tworzenia skutecznych tekstów. Kurs pozwoli Ci zwiększyć słowem sprzedaż w Twojej firmie oraz pomoże Ci rozpocząć karierę w copywritingu.
Darmowe szkolenie z podstaw copywritingu
Kurs trwa 7 dni. Codziennie otrzymasz jedną lekcję na swój adres e-mail. Nie marnuj swojego cennego czasu i naucz się pisać skuteczne treści już od pierwszych tekstów do portfolio. Skorzystaj z bezpłatnej wiedzy doświadczonych specjalistów z Kuźni i zapisz się na darmowy kurs z copywritingu.
Zobacz jak ładnie o nas mówią
Szkolenie to nie wszystko
Zgadza się!
W Agencji Kuźni nauczysz się, jak robić content marketing, kampanie reklamowe, pisać skuteczne treści czy działać w mediach społecznościowych.
Ale to nie wszystko! Każda osoba biorąca udział w naszych szkoleniach może liczyć na masę materiałów dodatkowych, dzięki którym może szlifować własne umiejętności oraz realizować samodzielnie strategię marketingową swojej marki.
Oto trenerzy Agencji Kuźnia
👉 Maciej Sowa
Marketing Manager w Agencji Kuźnia
Od ponad 8 lat współpracuję z przedsiębiorstwami, agencjami i startupami w zakresie rozwoju marketingu. W trakcie swojej kariery pracowałem po stronie agencji marketingowych, zarządzałem działami marketingu in-house oraz realizowałem projekty jako samodzielny specjalista. Jestem współzałożycielem CRASH Mondays – cyklicznych spotkań dla specjalistów branży kreatywnej.
Marcin Cichocki 👈
CEO Agencji Kuźnia
Jestem strategiem komunikacji oraz konsultantem content marketingowym. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.
👉 Alicja Podkalicka
Content Managerka w Agencji Kuźnia
Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Agencji Kuźni. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.
Paweł Sadowski 👈
Content Specialist w Agencji Kuźnia
Jestem Content Specialistą stawiającym na nowoczesne rozwiązania w zakresie tworzenia contentu. Od najmłodszych lat preferuję rzemieślnicze podejście do słowa i lubuję się w zagwozdkach językowych. Dbam o najwyższą jakość językową contentu wykuwanego w Agencji Kuźni. Po godzinach występuję w teatrze muzycznym.
Zyskaj odpowiedzi na pytania, których nigdy nie zadałeś…
Bo nie miałeś komu ich zadać!
- Szkolenia każdorazowo dopasowujemy do Twoich potrzeb.
- Nasi trenerzy są doświadczonymi praktykami, którzy każdego dnia wykuwają dla naszych klientów projekty z obszarów: content marketingu, komunikacji, strategii, social media marketingu, copywritingu i content writingu czy performance marketingu.
- Dzielimy się wiedzą na uczelni ASBiRO, branżowych konferencjach, zamkniętych warsztatach i szkoleniach.
- Dostaniesz od nas materiały poszkoleniowe, dzięki którym utrwalisz wiedzę i zyskasz narzędzia do samodzielnego realizowania działań marketingowych.
- Otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.
Kogo szkolimy?
Osobami, które najczęściej korzystają z naszych szkoleń i kursów, są:
- Specjaliści marketingu, PR’u i contentu pracujący w wewnętrznych działach marketingowych małych, średnich i dużych firm.
- Freelancerzy i specjaliści rozwijający własne marki osobiste.
- Przedsiębiorcy prowadzący biznesy w branżach produktowych i usługowych.
- Właściciele i osoby zarządzające biznesami w e-commerce.
Zapytaj o swoje szkolenie marketingowe!
3 marketingowe pytania
Marketing jest zarówno trudny, jak i prosty.
Trudny, bo działania marketingowe realizowane są obecnie na niezliczonej ilości płaszczyzn przy wykorzystaniu wielu różnorodnych technik i przytłaczającej ilości narzędzi.
Łatwy, bo marketing sprowadza się do 3 fundamentalnych pytań. Każda marka – duża i mała – musi umieć odpowiedzieć sobie na te pytania, jeśli chce skutecznie sprzedawać.
Pytanie 1: KTO?
KTO jest Twoim docelowym klientem?
Czego Twój klient NAPRAWDĘ potrzebuje? Jakie ma problemy i cele? Jakie obiekcje, obawy i wątpliwości nim targają?
Pytanie 2: CO?
CO oferujesz swoim klientom?
Jaką masz propozycję wartości dla klienta? Co mu oferujesz, żeby idealny klient uznał to za wartościowe?
Pytanie 3: JAK?
JAK dotrzeć do idealnych klientów z przekazem?
Jak zakomunikujesz propozycję wartości klientowi, żeby przykuć jego uwagę, zaangażować go i skłonić do zakupu?
Proste? Tak. Łatwe? Nie.
Ciut więcej opinii
To na Ciebie czeka👇
- Tylko i wyłącznie praktyczna wiedza
- Szkolenie dopasowane do wyzwań stojących przed marketingiem Twojej firmy
- Praca na praktycznych zadaniach
- Doświadczony opiekun oraz wsparcie wykładowców
- Bezpłatna analiza działań Twojej firmy w materii, której dotyczy szkolenie
- Bonusy dydaktyczne od Agencji Kuźni
- Certyfikat po zakończeniu szkolenia
- Projekt zaliczeniowy
- Konsultacje online
Zaufali nam poważni gracze
Naucz się marketingu w Kuźni
Rozwijaj biznes szybciej dzięki praktycznym, marketingowym kwalifikacjom.
Szkolenia przeprowadzamy zarówno stacjonarnie w siedzibie klientów, jak i online.
Wiesz, co i jak możemy dla Ciebie zrobić. Teraz Twój ruch.
Wystarczy, że uzupełnisz formularz, a wrócimy do Ciebie z niezobowiązującą (choć naprawdę kozacką) ofertą.