Piszesz przyzwoite copy, chcesz szlifować swój warsztat copywriterski i masz dość teoretycznych kursów? W takim razie sprawdź warsztaty copywriterskie, w ramach których przeanalizujemy Twoje teksty i powiemy Ci, co możesz w nich poprawić!

Zaklep swoje miejsce! ⏳ Ruszamy w styczniu 2023 roku!

Sama praktyka od praktyków!

🟠 Jesteś copywriterem?

🟠 Robisz marketing?

🟠 Rozkręcasz markę osobistą?

🟠 Odpowiadasz za działania content marketingowe?

Sprawdź, jak przebiegają nasze warsztaty i zacznij uczyć się czystej praktyki od doświadczonych praktyków – topowych redaktorów i copywriterów!

e-book


🧑🏻‍🚀 W miesiąc nauczysz się więcej niż w kilka lat samodzielnej nauki!

Warsztaty trwają miesiąc i składają się z 4 zjazdów, w ramach których wspólnie pracujemy na tekstach pisanych przez osoby biorące udział w szkoleniu. W ramach warsztatów wykonasz prace domowe i projekt, które zostaną rzetelnie ocenione, dowiesz się, jak możesz wznieść swoje copywriterskie rzemiosło kilka poziomów wyżej.


⁉️ Zyskaj odpowiedzi na pytania, których nigdy nie zadałeś…

Bo nie miałeś komu ich zadać!

  • 🟠 Podczas warsztatów jesteś w stałym kontakcie z prowadzącymi – możesz pytać ich o wszystkie trapiące Cię kwestie!
  • 🟠 Zadawaj pytania podczas wykładów i ćwiczeń oraz przez cały czas trwania warsztatów.
  • 🟠 Skonsultujesz z nami nie tylko swoje treści, ale również strategię komunikacji, tone of voice czy content plan!
  • 🟠 Przez cały czas będzie nad Tobą czuwał doświadczony opiekun – możesz liczyć na jego wsparcie!

A co po pomyślnym ukończeniu warsztatów?

Wiadomo – certyfikaty, szmery bajery i lepszy warsztat, który zaprocentuje skuteczniejszym contentem!

Kto będzie Cię uczyć?

Marcin Cichocki

👉 Marcin Cichocki

CEO Kuźni Treści

Strateg komunikacji oraz konsultant content marketingowy. Moje teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Współpracowałem z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro, Tigersami i Rossmannem. Jestem autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”.

Alicja Podkalicka

👉 Alicja Podkalicka

Content Managerka w Kuźni Treści

Zarządzam zespołem redaktorów oraz nadzoruję proces tworzenia contentu w Kuźni Treści. Dbam o treści od kuchni: wskazuję błędy, poprawiam, uczę i tworzę materiały edukacyjne. Jestem redaktorką z 8-letnim stażem. Poza content marketingiem zajmuję się także literaturą fantastyczną od strony naukowej i hobbystycznej.

Paweł Sadowski

Paweł Sadowski 👈

Content Specialist w Kuźni Treści

Jestem Content Specialistą stawiającym na nowoczesne rozwiązania w zakresie tworzenia contentu. Od najmłodszych lat preferuję rzemieślnicze
podejście do słowa i lubuję się w zagwozdkach językowych. Dbam o najwyższą jakość językową contentu wykuwanego w Kuźni Treści. Po godzinach występuję w teatrze muzycznym.

To na Ciebie czeka👇👌

  • kurs copywritingu Tylko i wyłącznie praktyka. Zero teorii!
  • długopis Praca na Twoich tekstach
  • grupa Konkretne zadania, dzięki którym wzbogacisz portfolio
  • uścisk rąk Doświadczony opiekun oraz wsparcie wykładowców
  • legal Feedback Twojego contentu i strategii content marketingowej
  • content premium Bonusy dydaktyczne od Kuźni Treści
  • certyfikat Certyfikat po zakończeniu warsztatów
  • praca domowa Projekt zaliczeniowy
  • konsultacje treści Konsultacje online

Zapisz się
  1. Z doświadczenia wiem, że najwięcej wiedzy o tworzeniu treści wynosi się, gdy na zapisane słowa spojrzy fachowiec. Wiele bym dał, by już na początku ścieżki zawodowej móc skonsultować się z kimś takim. Dlatego tym bardziej polecam warsztaty z redaktorami Kuźni. To eksperci, którzy nie tylko wyłapią najmniejszy błąd, ale zawsze zostawią celną wskazówkę, co można było zrobić lepiej.
    Kamil Nowak
  2. Przeczytałeś kolejną książkę o copywritingu, ale nadal czujesz, że błądzisz we mgle i brakuje Ci praktycznej wiedzy oraz konkretów dzięki którym poprawisz swój warsztat? Z całego serca mogę polecić Ci warsztaty copywriterskie organizowane przez Alicję z Kuźni i jej team doświadczonych redaktorów. Tym, co wyróżnia praktyczną naukę copywritingu w Kuźni jest jasny przekaz bazujący na konkretnych przykładach, poparty wiedzą z najwyższej językowej półki. Przykładowe teksty są dosłownie rozbierane na czynniki pierwsze, a każdy błąd, niejasność i dwuznaczność są bezlitośnie punktowane. Jako copywriter współpracujący z ogólnopolskimi kancelariami prawnymi i portalami medycznymi sam często zasięgałem rady redaktorów z Kuźni odnośnie zawiłości języka polskiego i nigdy się nie zawiodłem. Wierzę, że Ty również będziesz zadowolony.
    Maciej Szukała
  3. Po 15 latach pracy w zawodzie wydawało mi się, że wiem już wszystko o copywritingu. Rok współpracy z Redaktorami z Kuźni nauczył mnie jednak, że zawsze można pisać lepiej, celniej i bardziej przekonująco. W czasach, gdy teksty muszą podobać się i czytelnikom, i przeglądarce internetowej, takie wsparcie jest na wagę złota!
    Agata Pavlinec
  4. Z Kuźnią współpracuję już 1,5 roku. Przez ten czas wiele się nauczyłam, a moje teksty stały się o wiele lepsze! Kiedy zachodzi taka potrzeba, zawsze otrzymuję feedback z informacją, co należy poprawić i dlaczego. Komentarze Redakcji zawsze były (i są!) przekazywane kulturalnie i z szacunkiem – dla mnie to bardzo ważne! Dodatkowo mam dostęp do rozbiórki różnych tekstów. Uczę się więc nie tylko poprzez poprawianie swoich błędów, ale też analizę innych treści (w tym tych dobrych przykładów).
    Agata Lazar
  5. Warsztaty Copywritingu to świetna opcja dla osób, które nie mają doświadczenia w branży i odpowiedniej wiedzy, by zacząć swoją przygodę jako copywriterzy. Merytorycznie, prosto i ciekawie poprowadzony kurs skutecznie zweryfikuje ich gotowość do pracy w branży, a nawet jeśli z niej zrezygnują, zyskają cenną i przydatną wiedzę o efektywnym pisaniu treści.
    Joanna Wasiak

Plan działania

  1. Zbieramy zapisy na I. edycję warsztatów

  2. Tworzymy zakres warsztatów wraz z zapisanymi osobami

  3. Startujemy i uczymy Cię, jak wgniatać w fotel klawiaturą

No dobra, ale ile to kosztuje?

    Zgłoś się na warsztaty copywriterskie!